Sacral teratom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18

Hej søger kvinder der har mistet deres barn til sakral teratom?

vi mistede vores lille pige 20 uger inde i graviditeten til et teratom (altså en tumor) den sad på halebenet og var blevet så stor at overlevelses mulighederne faktisk var lig 0. Jeg har læst mig til at dette sker for 1 ud af 20-40.000 om året. Så jeg føler mig meget alene 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. april 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Mortilenengel17 skriver:

Hej søger kvinder der har mistet deres barn til sakral teratom?

vi mistede vores lille pige 20 uger inde i graviditeten til et teratom (altså en tumor) den sad på halebenet og var blevet så stor at overlevelses mulighederne faktisk var lig 0. Jeg har læst mig til at dette sker for 1 ud af 20-40.000 om året. Så jeg føler mig meget alene 

Prøv Facebook gruppen "landsforeningen spædbarnsdød" jeg mener at have læst derinde om en med tumor også. 

Jeg mistede selv min 4 dage gamle søn til hjerneblødninger (født 29+0) og da bldøningerne have bredt sig til grad 4 i begge sider valgte vi at slukke respiratoren, det er 3 år siden i næste måned 

Anmeld Citér

23. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

Prøv Facebook gruppen "landsforeningen spædbarnsdød" jeg mener at have læst derinde om en med tumor også. 

Jeg mistede selv min 4 dage gamle søn til hjerneblødninger (født 29+0) og da bldøningerne have bredt sig til grad 4 i begge sider valgte vi at slukke respiratoren, det er 3 år siden i næste måned 

Jeg er allerede derinde men har ikke lige stødt på hende. Hvordan har dit forløb været efter ?

Anmeld Citér

23. april 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Mortilenengel17 skriver:

Jeg er allerede derinde men har ikke lige stødt på hende. Hvordan har dit forløb været efter ?

Måske har de Ikke set dit opslag endnu? 

Forløb? Hvad mener du?

Anmeld Citér

23. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

Måske har de Ikke set dit opslag endnu? 

Forløb? Hvad mener du?

Åh sorry læste det som at du havde mistet mens du var gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+