Baby 6 mdr putning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2017

Mamalu

Min lille dreng på 6 mdr er vant til at falde i søvn ved at blive vugget i hans slyngevugge. Og nogle gange er det ik nok at blive vugget så vi bruger lyden af en støvsuger (den får ham altid til at falde til ro). De første 2 mdr prøvede vi alle måder at putte ham på men intet virkede før vi så købte en slyngevugge og den har han sovet i både dag og nat. vi har endda haft den med hvis vi har været ude og rejse. Ved ik hva vi havde gjort uden den. Problemet er nu at han er ved at vokse ud af den og vi skal til at finde en løsning på hvordan vi så ska putte ham... Skal vi lære ham at falde i søvn selv i en babyseng? Han tager ikke sut. han ka godt lide at have tæppet eller hans sutteklud helt op til ansigtet når han falder i søvn. Hvad har i andre gjort/gør?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

God-mor

Mamalu skriver:

Min lille dreng på 6 mdr er vant til at falde i søvn ved at blive vugget i hans slyngevugge. Og nogle gange er det ik nok at blive vugget så vi bruger lyden af en støvsuger (den får ham altid til at falde til ro). De første 2 mdr prøvede vi alle måder at putte ham på men intet virkede før vi så købte en slyngevugge og den har han sovet i både dag og nat. vi har endda haft den med hvis vi har været ude og rejse. Ved ik hva vi havde gjort uden den. Problemet er nu at han er ved at vokse ud af den og vi skal til at finde en løsning på hvordan vi så ska putte ham... Skal vi lære ham at falde i søvn selv i en babyseng? Han tager ikke sut. han ka godt lide at have tæppet eller hans sutteklud helt op til ansigtet når han falder i søvn. Hvad har i andre gjort/gør?? 

I kan prøve at putte i egen seng, men vil sige at da min datter var 6 måneder kunne hun kun falde i søvn ved at vi svøbte hende og vuggede hende i søvn i vores arme Men prøv at lav en fast putte rutine med at putte i egen seng og så med stofble og hvis baby har en yndlingsbamse. Hvis det ikke lige lykkedes ville jeg bare fortælle at det altså er helt normalt at nogle små skal have ekstra hjælp med at falde i søvn. 

Anmeld Citér

23. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Prøv at vugge i armene og så lægge i seng. Det lykkes nok ikke sådan bare lige. Det er jo en vane der skal laves om så det kommer nok til at tage tid derefter kan i arbejde på at sove uden vug  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.