Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2017

debattør-38729

Hej med jer :) jeg er gravid i næsten uge 15, første gang. Jeg vil gerne spørge til jeres erfaring med ventebukser. Køber man samme størrelse som man plejer i fx jeans, skinny jeans, leggings eller går man et nummer op. Jeg tænkte, jeg ville bestille nogen på nettet. Har prøvet nogle i H&M, men synes ikke det var mig, og slet ikke alt det stof op omkring maven, så satser stærkt på Mamalicious fra Bestseller. Har set nogen med nogen med ekstra elastikkant. Hører gerne jeres erfaringer. På forhånd tak :) Hilsen Bloomie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2017

Nel

Hejsa

Jeg mener at lige præcis mamalicious bukser skal man bare bestille i sin normale størrelse. Jeg har dog ikke selv erfaring med dem. Jeg købte tilgengæld tre par i min normale størrelse fra H&M, hvoraf jeg voksede ud af det ene. De to andre sidder også godt til nu hvor jeg er 38 uger henne, så hvis du skulle vende tilbage til H&M, så køb helt sikkert nogle der lige er til den store side. Især hvis det er jeans bukser i bomuld og stræk kan man godt beholde sin egen størrelse i.

Anmeld Citér

22. april 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det stof var en gave sendt fra gud til mig. 

Mit bækken drillede og kunne tydeligt mærke når jeg ikke havde deres jeans på. 

Bare som info :-) 

Anmeld Citér

23. april 2017

MiniMe2005

Kig på Asos og Zalando. Der finder du en masse, der er meget mindre konet end H&M og Mamalicious.

Jeg købte den størrelse, jeg normalt brugte. Men jeg tog på på hofterne, så måtte en størrelse op i løbet af graviditeten...

Anmeld Citér

23. april 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hvis du er til kjoler så tjek www.mammii.dk ud ��

Anmeld Citér

23. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Kig evt på bystroom.

Jeg er ret vild med deres vente/ammetøj, det sidder virkelig flot og er virkelig blødt og lækkert at have på. - Jeg bruger stadig nogle af mine bluser selvom jeg hverken er gravid eller ammer

Der der skal du i hvertfald bare købe din almindelige str.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.