Gæt af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.452 visninger
12 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2017

Beti89

Hej piger

Vi var til NF i Onsdags hvor jeg var 12+1 og alt var super fint  vi har bestilt tid til kønsscanning, men i mellemtiden synes jeg det ku være sjovt at se hva folk gætter på vi får af køn, da jeg er vildt nysgerrig jeg synes ikke man kan se en tap ift. Nub teorien på scanningsbillederne desværre, men måske man kan se det ud fra en anden teori 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2017

Beti89

Beti89 skriver:

Hej piger

Vi var til NF i Onsdags hvor jeg var 12+1 og alt var super fint  vi har bestilt tid til kønsscanning, men i mellemtiden synes jeg det ku være sjovt at se hva folk gætter på vi får af køn, da jeg er vildt nysgerrig jeg synes ikke man kan se en tap ift. Nub teorien på scanningsbillederne desværre, men måske man kan se det ud fra en anden teori 

På forhånd tak 

Kommer lige et billede mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2017

Beti89

Slet ingen?! 

Anmeld Citér

23. april 2017

Kris'

Hej Jeg melder mig lige med et forsigtigt gæt. Det er udelukkende baseret på panden, da man siger piger er meget runde i det og drenge det modsatte. Det har I hvert fald holdt hos mig (har en af hver). 

Så mit gæt er: en dreng

Anmeld Citér

23. april 2017

HappyOne

Jeg tror det bliver en pige ����

Anmeld Citér

25. april 2017

Kris'

Har I fået et køn at vide? Er lidt nysgerrig! 

Anmeld Citér

25. april 2017

AnoMom

Beti89 skriver:

Hej piger

På forhånd tak 

Mit gæt er en pige. Synes man kan ane nub på første billede 

Anmeld Citér

25. april 2017

Beti89

Kris' skriver:

Har I fået et køn at vide? Er lidt nysgerrig! 

Nej ikke endnu, vi har først tid til kønsscanning på tirsdag i næste uge, ventetiden er lang hehe.. Jeg er såå spændt  bliver spændende hvem der får ret 

Anmeld Citér

25. april 2017

C85

Beti89 skriver:

Nej ikke endnu, vi har først tid til kønsscanning på tirsdag i næste uge, ventetiden er lang hehe.. Jeg er såå spændt  bliver spændende hvem der får ret 

Uh vi har tid d. 10, glæder mig også mega meget!  Har du/I noget I håber mest på?? Her er det vel den klassiske, at jeg helst ønsker en pige og min kæreste ønsker en dreng. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Beti89

C85 skriver:

Uh vi har tid d. 10, glæder mig også mega meget!  Har du/I noget I håber mest på?? Her er det vel den klassiske, at jeg helst ønsker en pige og min kæreste ønsker en dreng. 

Haha det er det samme her  især kæresten ønsker en dreng, da hele hans familie kun har fået piger  jeg ønsker nok mest en pige fordi der er mere sødt tøj og ting osv. Til piger end til drenge, men i bund og grund er vi ligeglade bare det er sundt og raskt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.