Ja du må! Men kun for sig selv 
Bag lukkede døre er alle mødre idioter! Alle der piver skulle bare vide hvor heldige de egentlig er og alle mødre skulle vide hvor meget du ville give for at være den mor der skulle være oppe hele natten - men som sagt bag lukkede døre
Jeg bandede mødre langt væk! Jeg kunne ikke forstå hvordan man kan brokke sig over noget så simpelt som et grædende barn! For helvede hvor var de bare belastende! Jeg blokerede samtlige venner på Facebook som var forældre eller gravide for jeg havde lige fået revet det mest dyrebare væk fra mig (mistede min søn 39+2) så jeg gad da ikke se på deres lykke!
Men nu 3 år efter er jeg blevet mor til en skøn pige og nu er jeg den mor. Den mor der "piver" fordi ungen ikke har sovet hele dagen og natten. Den mor der smider lykken lige op i ansigtet på alle andre på Facebook, Instagram osv.
Jeg har været dem begge to, moren i sorg og moren i ren lykke og én ting kan folk ikke tage fra mig, jeg sætter langt mere pris på de trælse tider med Aya for jeg ved at man kan miste og jeg ved at livet er skrøbeligt og man skal sætte pris på hver dag man får sammen 
Jeg håber, ønsker, krydser og ber for at du også en dag skal mærke lykken 
Anmeld
Citér