Er gravid igen men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
4 svar
6 synes godt om
20. april 2017

Anonym trådstarter

Ja enlig lykkes det igen efter vi mistet i Oktober i uge 17, vi er i høj risiko gr. Denne gang så der bliver holdt godt øje med mig og den lille.

Vi er enlig kommet over de enlig 12 skønne  uger men glæden er der bare slet ikke. De kloge siger det er normalt og vi nok først rigtig tror på det efter uge 17

Vi har en scanning i uge 17 for at vi kan se den lille har.det godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. april 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18
Anonym skriver:

Ja enlig lykkes det igen efter vi mistet i Oktober i uge 17, vi er i høj risiko gr. Denne gang så der bliver holdt godt øje med mig og den lille.

Vi er enlig kommet over de enlig 12 skønne  uger men glæden er der bare slet ikke. De kloge siger det er normalt og vi nok først rigtig tror på det efter uge 17

Stort tillykke. Jeg håber vi lykkes med at blive gravid igen. Jeg var igennem en senabort i weekend i uge 20. Har Pco og er så bange for at det aldrig lykkes igen. Vi har brugt 3 år indtil videre 

Anmeld Citér

22. april 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Stort tillykke. Jeg håber vi lykkes med at blive gravid igen. Jeg var igennem en senabort i weekend i uge 20. Har Pco og er så bange for at det aldrig lykkes igen. Vi har brugt 3 år indtil videre 

Det jeg virkelig ked af at høre håber i kommer helt igennem det og husk det er ok at være ked af det..

Må jeg spørg hvorfor en sen abort hvad var der sket

Anmeld Citér

22. april 2017

Cassandra

Profilbillede for Cassandra
Carpe diem
Anonym skriver:

Stort tillykke

Mistede en pige (28+2) sidste sommer og er gravid igen (32+2). 

Det skal nok gå godtØnsker dig / jer det bedste

Carpe diem 

Anmeld Citér

22. april 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18
Anonym skriver:

Det jeg virkelig ked af at høre håber i kommer helt igennem det og husk det er ok at være ked af det..

Må jeg spørg hvorfor en sen abort hvad var der sket

Til md opdagede de en kæmpe tumor som faktisk havde opslugt hele hendes underliv, de kunne ikke engang se hvad køn hun var, og hendes krop kunne ikke være at pumpe blod til både hende selv og tumoren, hendes hjerte var allerede beskadet og hun ville ikke kunne overleve uanset hvad. Så vi måtte afbryde graviditeten for hendes skyld 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+