Faderen presser på for at stå som ukendt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Blomst04

Jeg har haft et kort forhold til en fyr fordi vi ville se om vi skulle være kærester , det holdt ikke men jeg gik hen og blev gravid  det kom som lidt af en overraskelse og en kæmpe omvæltning i mit liv .
Efter at havde tænkt det godt igennem har jeg fundet ud af at jeg enormt gerne vil have barnet OG her kommer så mit dilemma : faderen presser meget på for ikke at stå som faderen for han vil ikke betale børnepenge .
Er det ikke ulovligt at give urigtige oplysninger til myndighederne?
Det som jeg mest tænker på er at jeg ikke kan lyve om noget så vigtigt for mit barn og barnet skal have mulighed for at opsøge sin far senere hend ...

Hvad skal jeg gøre ??

søs
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Vingummien

Det er ulovligt og vil ramme jer begge hvis de finder ud af det. Er også meget svært at skjule for de godkender ikke bare at du kommer og siger at du ikke ved hvem faren er, de undersøger de meget nøje.
Han skulle jo have tænkt på det inden han gjorde noget, alle kan jo blive gravide. Og han er faren og også for barnets skyld så skal han da stå som faren, ville da være synd andet. Et er at han måske ikke ivl have noget med barnet at gøre, men syntes at barnet fortjener et navn han evt kan opsøge senere og have lidt at forholde sig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.