Børnehave i Taastrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. april 2017

Michalala

Jeg har brug for jeres anbefalinger af børnehave i Taastrup.

Min datter er 5 år til sommer. Og det vil derfor være dejligt med en børnehaven, der er med til at forberede børnene på skolestart.

Jeg har selv kigget på Budstikken og Magda børnehave. Nogle der har gode/dårlige erfaringer med disse? Er der andre børnehaver i nærområdet I kan anbefale, eller ikke vil anbefale?

Tak om nogen herinde kan hjælpe med lidt input til beslutningen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Zicla

Det kommer an på hvor du bor?!

jeg har været i praktik i Magda børnehaven og jeg synes at de er virkelig gode til at håndtere børnene. Og gøre dem skole klar.

Magda Børnehaven er en selveget institution. Og det er nogle skønne voksne der er der. De er gode til at gøre dem skoleklar.

Æblehaven i det grønne område. Der har jeg også været og de er super gode.

Æblehaven er også en skøn institution. Men jeg har kun været i vuggestuen, storbørns vuggestuen.

Jeg har en datter i Klatretræet i det grønne område, men der sker en masse i øjeblikket. De er lige blevet samlagt sammen med Vuggestuen her den 1 april... Min datter går i storgruppen (Skolegruppen) og de er ikke helt igang endnu med at få dem skoleklar.

Igen ved jeg ikke helt hvor du bor, men jeg har i Lærken, Reerslev, både i praktik og i Løntilskud og det er også en dejlig institution. Og de er gode til at gøre dem skoleklar med det samme...

Kig på Høje Taastrup kommunes hjemmeside og få et overblik over institutioner m.m. Giv dem et kald og evt et besøg i institutionerne og få den mave fornemmelse at komme ind på den rigtig institution...

Held og lykke med jagten efter den rigtig Børnehave

Anmeld Citér

20. april 2017

Loa

Har hørt en smule negativt om Budstikken fra noget familie der bor lige ved siden af. De har selv haft børn der (der er stukket af derfra uden de voksne opdagede det) og de kan høre hjemmefra deres have hvordan de voksne snakker til børnene og det er åbenbart ikke altid særlig pænt. 

Anmeld Citér

20. april 2017

Michalala

Zicla skriver:

Det kommer an på hvor du bor?!

jeg har været i praktik i Magda børnehaven og jeg synes at de er virkelig gode til at håndtere børnene. Og gøre dem skole klar.

Magda Børnehaven er en selveget institution. Og det er nogle skønne voksne der er der. De er gode til at gøre dem skoleklar.

Æblehaven i det grønne område. Der har jeg også været og de er super gode.

Æblehaven er også en skøn institution. Men jeg har kun været i vuggestuen, storbørns vuggestuen.

Jeg har en datter i Klatretræet i det grønne område, men der sker en masse i øjeblikket. De er lige blevet samlagt sammen med Vuggestuen her den 1 april... Min datter går i storgruppen (Skolegruppen) og de er ikke helt igang endnu med at få dem skoleklar.

Igen ved jeg ikke helt hvor du bor, men jeg har i Lærken, Reerslev, både i praktik og i Løntilskud og det er også en dejlig institution. Og de er gode til at gøre dem skoleklar med det samme...

Kig på Høje Taastrup kommunes hjemmeside og få et overblik over institutioner m.m. Giv dem et kald og evt et besøg i institutionerne og få den mave fornemmelse at komme ind på den rigtig institution...

Held og lykke med jagten efter den rigtig Børnehave

Tusind tak for din tilbagemelding. Det er virkelig brugbare input.

Altså vi flytter til området omkring Magde børnehave og Budstikken.

Jeg syntes Magde ser meget fin ud på deres hjemmeside. Og kan godt li', at der er mulighed for madlaboratorie og høns der skal fodres Så hvis muligt, tror jeg at jeg vil kigge lidt nærmere på den.

Anmeld Citér

20. april 2017

Michalala

Loa skriver:

Har hørt en smule negativt om Budstikken fra noget familie der bor lige ved siden af. De har selv haft børn der (der er stukket af derfra uden de voksne opdagede det) og de kan høre hjemmefra deres have hvordan de voksne snakker til børnene og det er åbenbart ikke altid særlig pænt. 

Ej hvor dejligt med din feedback. Faktisk var det også lidt min egen mavefornemmelse. Men det er altid svært at vide... Andre har også talt godt om Budstikken. Tak for dit input!

Anmeld Citér

21. april 2017

Loa

Michalala skriver:

Ej hvor dejligt med din feedback. Faktisk var det også lidt min egen mavefornemmelse. Men det er altid svært at vide... Andre har også talt godt om Budstikken. Tak for dit input!

Det er super svært. Der vil altid være nogen der har noget positivt at sige og nogen der har noget negativt at sige. Men man vil jo bare så gerne vælge det helt rigtige sted...

Anmeld Citér

21. april 2017

Michalala

Loa skriver:

Det er super svært. Der vil altid være nogen der har noget positivt at sige og nogen der har noget negativt at sige. Men man vil jo bare så gerne vælge det helt rigtige sted...

Præcis. Det betyder så meget med et godt sted, når de skal tilbringe så meget tid der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.