Nu må du ikke tage dette som en kritik!
Jeg fornemmer at du er førstegangsmor eftersom du har spørgsmål til hvordan og hvorledes
og i det tilfælde vil jeg bare lige gøre sig opmærksom på at rigtig mange sundhedsplejersker - af uvisse årsager - fejlagtigt råder til opstart af grød ved 4 mdr.. det gjorde man i gamle dage, og det hænger mange sp'er stadig i! Men nye anbefalinger råder til at vente til så tæt på 6 mdr som muligt.
Jeg ved at som førstegangs, gør man som fagpersonalet siger. Men!! Dette er bare et punkt rigtig mange sp'er ikke har opdateret sig på ❤️ Og det kan blive noget frygteligt noget for de små tarmsystemer hvis de ikke er modne nok endnu.
der ligger et appetitspring omkring de 4mdr hvorfor mange forældre bliver lidt desperate efter en løsning, så jeg ved godt grød kan virke som det der skal til.. men overvej det lige en ekstra gang og læs evt op på emnet på nettet
hvis du er fuldt opmærksom på alt det ovenstående og har taget et aktivt valg udfra andre årsager end bare at sp siger det, så ser du bare bort fra mit indlæg ❤️
Anmeld
Citér