hjælp til baby alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2017

Lykkelig-Kvinde

jeg havde en philliph avent til min datter som holdt i 4 år upåklageligt selv om den blev udsat for alt, det var den gamle version.

jeg overvejer denne: 

http://www.philips.dk/c-p/SCD560_00/avent-audio-monitors-dect-babyalarm

men vil høre hvad i kan anbefale ? 

den skal ikke være for følsom for trafik hvilke den gamle var en smulge, den skal være god lyd, der skal være tempratur i, evt os gerne vuggevise 

hvad vil i anbefale ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

Goggelogge

Stemmer på neo nate - de laver fantastiske alarmer

Anmeld Citér

18. april 2017

Vaya

Vi har også gode erfaringer med Neonate! Man kan stille følsomheden på vores, så hvis trafikken går i, kan bare skrue ned for babyenheden

Anmeld Citér

18. april 2017

Lykkelig-Kvinde

Goggelogge skriver:

Stemmer på neo nate - de laver fantastiske alarmer

hvis det er den jeg tror det er, så havde de den på mit arbejde og den var rigtig lydfølsom over for alle andre lyde os ? 

Anmeld Citér

19. april 2017

MiniMe2005

Vi har en fra padwico, som vi er rigtigt glade for :-) Vi havde selv overvejet neonate, men fik den anden i gave. 

Mht følsomhed, så kan de fleste jo indstilles, så de bliver mere eller mindre lydfølsomme. Det kan vores i hvert fald...

Anmeld Citér

19. april 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi var glade for vores neonate. 

Også pga mth grader om sommeren. 

Nu har vi ikea til værelset . Den fungere uforklarligeligt og datteren er 2.7 vi har alarm på værelset. Og den har alle dage været der. ( vores datter fandt den altid i/ på vognen og brugte den som walki)  den var også lidt for vindfølsom til hvor vi bor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.