Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg havde en philliph avent til min datter som holdt i 4 år upåklageligt selv om den blev udsat for alt, det var den gamle version.
jeg overvejer denne:
http://www.philips.dk/c-p/SCD560_00/avent-audio-monitors-dect-babyalarm
men vil høre hvad i kan anbefale ?
den skal ikke være for følsom for trafik hvilke den gamle var en smulge, den skal være god lyd, der skal være tempratur i, evt os gerne vuggevise
hvad vil i anbefale ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stemmer på neo nate - de laver fantastiske alarmer
Vi har også gode erfaringer med Neonate! Man kan stille følsomheden på vores, så hvis trafikken går i, kan bare skrue ned for babyenheden
Goggelogge skriver: Stemmer på neo nate - de laver fantastiske alarmer
hvis det er den jeg tror det er, så havde de den på mit arbejde og den var rigtig lydfølsom over for alle andre lyde os ?
Vi har en fra padwico, som vi er rigtigt glade for :-) Vi havde selv overvejet neonate, men fik den anden i gave.
Mht følsomhed, så kan de fleste jo indstilles, så de bliver mere eller mindre lydfølsomme. Det kan vores i hvert fald...
Vi var glade for vores neonate.
Også pga mth grader om sommeren.
Nu har vi ikea til værelset . Den fungere uforklarligeligt og datteren er 2.7 vi har alarm på værelset. Og den har alle dage været der. ( vores datter fandt den altid i/ på vognen og brugte den som walki) den var også lidt for vindfølsom til hvor vi bor.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128