så har jeg smidt lige billeder ind i albummet af tifs nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Loggidut

vi er dog ikke helt færdige, vi mangler et dæksel til et telefonstik, og gardinerne skal syes...men ellers er vi vist ved at være på plads...
der er ikke billeder af vindueskarmen, lidt synd, men den er ikke færdig endnu, i morgen skal den nemlig have lak, men den er rød og med sorte pletter....ja det kunne man vel efterhånden regne ud.

michael er så ved at male nogle kasser også i røde, og jeg skal så male sorte pletter på, og dem skal vi så lige have op på væggen når de er færdige...

men ellers er vi vist ved at være der tror jeg...dahm, det var også en lang kamp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

ivfmarie

det ser vel nok dejligt ud, Loggi! Så er det jo alt arbejdet værd... Og det er lidt nostalgi med en Cirkeline-revival.

Og Malte spør igen hvornår han må komme og gylpe på Tiff nye værelse ;)

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

han kan bare komme du...hvad tid er du stående igen?

Anmeld

9. april 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

han kan bare komme du...hvad tid er du stående igen?

uhh, jeg ved det ikke... Men der går ihvertfald to uger før jeg selv kan slæbe på unger mens jeg går/står.
Har du stadig lyst til at komme forbi, så er jeg helt mutter alene hjemme i næste uge, og ku da godt bruge en omgang sladder :D

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

jeps jeg er på...det kan jeg love dig for...så må manden jo bare bruge scooteren på job!

Anmeld

9. april 2008

LouiseViola

Ej hvor er det bare blevet er flot værelse! Er særlig vild med de små billeder og ikke mindst spejlet, det var jo totalt genialt med lidt genbrug :)

Anmeld

9. april 2008

linemus

Ja, det er super flot! Dejligt for lille Tif - og for jer.

Knus Line - der hver aften drømmer om hvordan børneværelset skal se ud, mens jeg kæmper en time med Signe i det mest dødkedelige rum ever

Anmeld

10. april 2008

Hyner

Klap dig selv på skulderen loggi, og snup dig en rigtig stor kop kaf.... Det har du fortjent...
Det er da et super nice rum du/i der har fået lavet... Det kan med garanti kun give gode stunder derinde for det lyser jo helt vildt af go karma....
Godt gået....
Krams Henriette.

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

weee...er her kun hurtigt, men tak alle! det har bestemt været slidet værd, nu mangler vi kun en dørstopper, og så de skide kasser og gardiner, så er den i vinkel....men takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.