Pinligt, og ja måske barnligt.MEN store kønslæber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
27 svar
60 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2017

Anonym trådstarter

Hej søde kvinder, 

vi venter vores først barn, vores ønske barn! 

Vi glæder os til fødslen, og jeg er på ingen måde bange for smerten!  MEN jeg er død bange og nervøs for at jordmoderen synes jeg er "ulækker"

jeg er så frygtelig blufærdig! Selvom jeg er en voksen kvinde kan jeg dårlig gå i svømmehallen, og gemmer mig helt bestem bag håndklædet.

Jeg har ufattelig store/lange kønslæber, og er som sagt bange for at jordmoderen vil synes mit underliv er "ulækkert" når jeg skal føde. 

Min kæreste synes jeg er fantastisk og elsker mine tydelige kønslæber! 

Nogen der har/har haft det som mig? 

Eller bare har nogle erfaringer om emnet? 

Der er mulighed for at være anonym 

Undskyld for det "barnlige" indlæg.

kh. mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

Vi glæder os til fødslen, og jeg er på ingen måde bange for smerten!  MEN jeg er død bange og nervøs for at jordmoderen synes jeg er "ulækker"

jeg er så frygtelig blufærdig! Selvom jeg er en voksen kvinde kan jeg dårlig gå i svømmehallen, og gemmer mig helt bestem bag håndklædet.

Jeg har ufattelig store/lange kønslæber, og er som sagt bange for at jordmoderen vil synes mit underliv er "ulækkert" når jeg skal føde. 

kh. mig 

Ufattelig mange er "nervøse" for en kommende fødsel fordi de skal være splitter hans-Jørgen. 

Men bare rolig - jm synes ikke du er hverken ulækker, underlig eller andre ting. Hendes job er at fokusere på fødslen  

og du er bedøvende ligeglad når du først ligger og er ved at føde. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Flomama

I betrakning af den mest normale udseende "huha" er den hvor de indre læber stikker ud er det tæt på 100% at hun har set det før. 

Dernæst blod, slim, tis oh evt afføring er nok meget "klammere" end store kønslæber og det ser hun hver dag. 

Jordmødre tænker sle ikke på hvordan den ser ud, de tænker på det der kommer ud af den 

Anmeld Citér

18. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

kh. mig 

Jeg var også nervøs for om jordmoder synes jeg var ulækker eller sådan noget. Men LOVER dig når først du får veer og er i gang med din fødsel. Så kan du ikke være mere ligeglad med hvad andre tænker og mener.

jeg SKED på gulvet fordi min klyx virkede hurtigere end jeg nåede ud til toilettet. Derudover blødte jeg på gulvet og ved du hvad? Jordmoder var SÅ proffesionel og fjernede det bare uden at sige noget som helst.

Anmeld Citér

18. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

kh. mig 

Om de så hang og dinglede ned til knæene, så kunne du og jm ikke være mere ligeglade, når du kommer dertil. Jm har set ALT før - og når der for alvor kommer fokus på de nedre regioner, er hun mest optaget af at få baby godt ud og dig igennem bedst muligt. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

jeg er fuldstændig ligeglad med blod, tis, fostervand. Og evt også afførring. 

Men min blufærdig er virkelig slemt  og mit underliv er bare ikke kønt.

jeg har altid sagt, at jeg ikke skulle have børn udelukkede fordi ingen skulle se mit underliv i tændt lys. 

Dernæst skulle jeg have pks, da vi besluttede os for børn. 

Og nu vil jeg føde! Men er bare hammer nervøs. 

Alle siger det tænker du sgu ikke over. Men det ved jeg at jeg vil gøre, og vil på ingen måde være ligeglad. Ligemeget hvor ondt det gør, vil jeg være flov. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Loa

Anonym skriver:

Tak for jeres svar 

jeg er fuldstændig ligeglad med blod, tis, fostervand. Og evt også afførring. 

Men min blufærdig er virkelig slemt  og mit underliv er bare ikke kønt.

jeg har altid sagt, at jeg ikke skulle have børn udelukkede fordi ingen skulle se mit underliv i tændt lys. 

Dernæst skulle jeg have pks, da vi besluttede os for børn. 

Og nu vil jeg føde! Men er bare hammer nervøs. 

Alle siger det tænker du sgu ikke over. Men det ved jeg at jeg vil gøre, og vil på ingen måde være ligeglad. Ligemeget hvor ondt det gør, vil jeg være flov. 

Jeg er ked af at sige det, men det siger du kun fordi du ikke har prøvet at føde.

Du tænker måske på det liiiige til at starte med, men når veerne rigtig er i gang så er du fuldstændig ligeglad og vil bare have det overstået. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg er ked af at sige det, men det siger du kun fordi du ikke har prøvet at føde.

Du tænker måske på det liiiige til at starte med, men når veerne rigtig er i gang så er du fuldstændig ligeglad og vil bare have det overstået. 

Hmm måske, har jo ikke prøvet det som du siger 

men der må være nogle eller en lille brøk, som har tænkt over det i situtationen, hvis man virkelig har fobi for det. 

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

kh. mig 

Har du set mange andre kønslæber og underliv? ☺

Anmeld Citér

18. april 2017

Anonym

Tro mig, jeg har en fobi overfor at være nøgen over for alle..også min mand.

Han ser mig sjældent med tændt læs og har vi sex, f år han max et lille stearinlys, hvis overhovedet noget.

Hader at være nogen..vitterligt.

Og i starten af fødslerne var jeg opmærksom, dækkede mig til mm,  men til sidst skulle de børn bare ud og det var nu, nøgen eller ej. Så ja, jeg tænkte over det noget af tiden, og igen bagefter hvor de syr f.eks. Men mit barn var heldigvis god til at stjæle opmærksomheden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.