Orgalutran

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2017

N28

Hej  årh nu skal jeg starte på orgalutran i aften, er det slemt?? Har hørt det er som et bistik 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2017

C85

Jeg synes ikke den var slem smertemæssigt. Synes mere det var det med, at der i vejledningen står specifik måde den skal injektieres på, jeg var nervøs for at gøre det forkert.  Alle dagene jeg tog den blev jeg rød i huden omkring og let hævet - det er vist meget normalt. Syntes slet ikke det føltes som bistik! 

Anmeld Citér

18. april 2017

esioul

N28 skriver:

Hej  årh nu skal jeg starte på orgalutran i aften, er det slemt?? Har hørt det er som et bistik 

Er det ikke godt nok det der holder ægløsning tilbage, hvor nålen er lidt tykkere? 

Anmeld Citér

18. april 2017

N28

C85 skriver:

Jeg synes ikke den var slem smertemæssigt. Synes mere det var det med, at der i vejledningen står specifik måde den skal injektieres på, jeg var nervøs for at gøre det forkert.  Alle dagene jeg tog den blev jeg rød i huden omkring og let hævet - det er vist meget normalt. Syntes slet ikke det føltes som bistik! 

Okay, tak for svar.. 

Anmeld Citér

18. april 2017

N28

esioul skriver:

Er det ikke godt nok det der holder ægløsning tilbage, hvor nålen er lidt tykkere? 

Jo den blokere ægløsning..

Anmeld Citér

18. april 2017

esioul

N28 skriver:

Jo den blokere ægløsning..

synes ikke den var slem  

Anmeld Citér

19. april 2017

N28

Jeg overlevede.. den gjorde først ondt da nålen var ude igen.. så venter næste bekymring.. ægudtagning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.