Madras til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.110 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Mary

Vi har købt ny barnevogn her til vores tredje barn, og er nu begyndt at snakke om hvilken madras vi skal ha. Er det ikke noget med at de er meget tynde de madrasser der somregel følger med vognen, hvis der da er en madras med?? Og det samme med liften?

Vi har åbenbart købt en vogn med atypiske mål, for jeg kan ikke finde en madras i den str, 37x97. Kan kun finde 36x96, men det er jo ikke nok, hmmm  Må da lige ned og snakke med dem i butikken, men vil lige høre jeres erfaringer.

Maria 27+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

mariamiss6

hvad for en vogn har du købt???

køb helsemadrassen fra ønskebørn.... den er god, og smart fordi betrækket har indbygget tisselagen, og kan vaskes på 60 grader....

Anmeld

7. oktober 2009

Mary

Det er en Teutonia Monsun S - har ikke engang tænkt på at kigge på hvilken madras der er i, det gik lidt hurtigt da jeg købte den 

Anmeld

7. oktober 2009

Pige2009

Mary skriver:

Vi har købt ny barnevogn her til vores tredje barn, og er nu begyndt at snakke om hvilken madras vi skal ha. Er det ikke noget med at de er meget tynde de madrasser der somregel følger med vognen, hvis der da er en madras med?? Og det samme med liften?

Vi har åbenbart købt en vogn med atypiske mål, for jeg kan ikke finde en madras i den str, 37x97. Kan kun finde 36x96, men det er jo ikke nok, hmmm  Må da lige ned og snakke med dem i butikken, men vil lige høre jeres erfaringer.

Maria 27+5

Jeg ville prøve at købe madrassen alligevel og så lige forsøge mig. Det er kun 5 mm i hver ende, så det burde da ikke være et problem... Du kan jo nok få byttet madrassen igen, hvis du ikke er tilfreds. Håber du finder en passende løsning

Hilsen Linda 39+4

Anmeld

7. oktober 2009

Moar'en

vi har en Teutonia Monsun, og den har vi købt madresser til i babysam som passer perfekt. Jeg ved så ikke om der er forskel på Teutonia Monsun S og Teutonia Monsun S.  Vi har købt både til liften og vognen

Anmeld

7. oktober 2009

Misjelle

Mary skriver:

Maria 27+5

Vores vogn har de helt samme mål som jeres. Vi har købt helse madras i babysam den passer helt perfekt .

Anmeld

8. oktober 2009

christina2412

Mary skriver:

Maria 27+5

vi har købt en emmaljunga, der har vi også købt helse madrasser til både barnevognen og liften, forstår ikke de ikke lægger nogen ordenlig madresser i, for barnevogne er jo ikke billige, det syntes jeg ihvertfald ikke.

christina 35+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.