Jer med Pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2017

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer med Pco der har mistet et barn, altså under graviditeten. Hvor længe gik der før i blev gravide igen??

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. april 2017

Kindfed

Profilbillede for Kindfed

Jeg mistede i 12. uge og blev gravid igen allerede en måned efter. Så det sker, selvom det føles, som om verden falder sammen.

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Jeg mistede i 12. uge og blev gravid igen allerede en måned efter. Så det sker, selvom det føles, som om verden falder sammen.

Hvor "slem" er din Pco? Jeg drømmer om at det lykkes hurtigt, men med tanke på hvordan det er gået indtil videre så braser mine drømme bare 

Anmeld Citér

19. april 2017

Kindfed

Profilbillede for Kindfed

Jeg er ramt i den tunge ende og vi prøvede i to år, før jeg blev gravid. Og det skete kun, tænker jeg, fordi jeg et halvt års tid forinden kom i Metforminbehandling, fik akupunktur og tabte mig omkring 10kg. Til gengæld blev jeg jo så gravid igen på rekordtid og lillesøster kom også i et af de første forsøg.

Jeg havde også fuldstændig mistet modet efter jeg aborterede, men tingene vendte sig! Heldigvis er det jo faktisk langt de fleste, også med PCO, som det til sidst lykkes for!

Anmeld Citér

19. april 2017

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Jeg er ramt i den tunge ende og vi prøvede i to år, før jeg blev gravid. Og det skete kun, tænker jeg, fordi jeg et halvt års tid forinden kom i Metforminbehandling, fik akupunktur og tabte mig omkring 10kg. Til gengæld blev jeg jo så gravid igen på rekordtid og lillesøster kom også i et af de første forsøg.

Jeg havde også fuldstændig mistet modet efter jeg aborterede, men tingene vendte sig! Heldigvis er det jo faktisk langt de fleste, også med PCO, som det til sidst lykkes for!

Okay, jeg er normalvægtig og har altid fået at vide at jeg nemt ville kunne blive gravid med bare lidt støtte.. Vi brugte et år først. Blev gravid naturligt. Tabte i uge 5.. gik i fertilitetsbehandling så gik der et år mere, blev gravid med fryseæg, tabte i uge 7.. så gik der 4 mdr. Blev gravid naturligt og hende har jeg lige født i uge 20 pga misdannelse. Nu har jeg totalt mistet modet! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.