Hvor langt var du henne da du testede/bekrætede positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Tak.. Det er vi også..
 - Og meget utålmodige i disse dage..

Knus Renée, 40+6

forstår jeg satme godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

engel24

jeg gik til lægen da jeg havde mega ondt i maven, efter at jeg var stoppet med at drikke kaffe og husler på engang

.. det var ikke smart ..

det gav forstoppelse ..

lægen fortalte mig at det var forstoppelse og at jeg var gravid i uge 7 ...

wupti .... sådan sådan .. men vi blev mega lykkelige

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

engel24 skriver:

jeg gik til lægen da jeg havde mega ondt i maven, efter at jeg var stoppet med at drikke kaffe og husler på engang

.. det var ikke smart ..

det gav forstoppelse ..

lægen fortalte mig at det var forstoppelse og at jeg var gravid i uge 7 ...

wupti .... sådan sådan .. men vi blev mega lykkelige

hehe mange gange tllykke

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

Ved faktisk ikke hvor jeg var henne... Testede positivt, et par dage efter jeg skulle have haft mens...

Anmeld

8. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg testede faktisk posiitivt en uge før jeg skulle have haft min mens, så der hat jeg været 3+4 altså i uge 4:0)

Vi besluttede os for ikke at tro på det, og ventede til den dag min forventede mens skulle komme, der var jeg så 4+4. Og sørme ja, den var positiv:0)

Er idag 17+3:0)

Knus
Christina

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg testede faktisk posiitivt en uge før jeg skulle have haft min mens, så der hat jeg været 3+4 altså i uge 4:0)

Vi besluttede os for ikke at tro på det, og ventede til den dag min forventede mens skulle komme, der var jeg så 4+4. Og sørme ja, den var positiv:0)

Er idag 17+3:0)

Knus
Christina

vidste jeg ikke en gang at man kunne.. tillykke

Anmeld

8. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

vidste jeg ikke en gang at man kunne.. tillykke

Jo det kan man, det afhænger jo af hvor hurigt kroppen er til at danne HCG, som er det graviditetshormon kroppen producerer, når man er gravid.

Nogle kvinder producerer meget hurtigt, andre meget langsomt. Nogle kan teste nesten den dag de blev gravide og andre først når de er langt henne:0)

Kroppen er en mærkelig ting:0)

Christina

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jo det kan man, det afhænger jo af hvor hurigt kroppen er til at danne HCG, som er det graviditetshormon kroppen producerer, når man er gravid.

Nogle kvinder producerer meget hurtigt, andre meget langsomt. Nogle kan teste nesten den dag de blev gravide og andre først når de er langt henne:0)

Kroppen er en mærkelig ting:0)

Christina

heh det tror jeg på..

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
testede positiv en uge før udebleven mens - dvs. i 3.uge, mener jeg...

Anmeld

8. oktober 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

okay hvordan vidste du det?

Jamen det var faktisk lidt sjovt. Min mand og jeg havde forsøgt at få et barn i knap et år, og ugen inden jeg testede positiv var vi på ferie i Grækenland.
Jeg havde det underligt, kvalme et par timer hver dag hen på eftermiddagen og så var jeg træt.

Jeg testede hver eneste dag, men den forblev negativ. Da vi kom hjem fra ferie begyndte jeg at få smerter i maven, og jeg kan huske, at jeg sagde til min mand, at nu testede jeg for sidste gang, og at hvis jeg ikke var gravid, så var der noget andet i vejen...  BANG ! Så blev den bragende positiv....

(Få minutter inden jeg testede havde jeg lige talt med min læge, da vi netop var begyndt at blive undersøgt for om der evt. var noget "i vejen" siden jeg endnu ikke var blevet gravid. Min læge sagde her til mig, at han ud fra mine blodprøver kunne se, at jeg ikke havde haft ægløsning måneden op til, så at jeg i hvert fald ikke kunne være gravid... - MEN det var jeg !)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.