voksi i duovogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2017

MrsB

Hej. Jeg har et meget enkelt spørgsmål, jeg håber nogen har erfaring og kan svare. 

Vi er blevet overrasket med en 3. graviditet, og inden den positive test solgte vi alt baby udstyr og barnevogn. Vi har derfor været i babysam for at finde ud af en lidt billigere løsning end at smide 8000kr til en ny barnevogn  

Vi fandt ud af at for 2800kr kan vi købe en barnevognsdel til den emmaljungaklapvogn vi har til den mellemste. Skidesmart og rimelig pris ^^ 

Nåh men den barnevognsdel er så kort at der ikke findes lift til den, så vi blev enige om at finde en voksipose istedet. Men nu synes jeg at kunne læse at sådan en voksi pose heller ikke kan være i combivognen. 

Såååå..... Hvad har jer der har købt en Emmaljunga kombi vogn gjort.? Kan der være en voksi mini i.? er der bare ikke noget at gøre.? 

God dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2017

CC79

Altså jeg har en stoflift til vores Emmaljunga klapvogn. Den passer perfekt og kan komme ned under bøjlen som jo er i en klapvogn uden problemer. Har købt den på dba. Syns selv det er så smart så man slipper for at købe en barnevogn.

Anmeld Citér

17. april 2017

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MrsB skriver:

Hej. Jeg har et meget enkelt spørgsmål, jeg håber nogen har erfaring og kan svare. 

Vi er blevet overrasket med en 3. graviditet, og inden den positive test solgte vi alt baby udstyr og barnevogn. Vi har derfor været i babysam for at finde ud af en lidt billigere løsning end at smide 8000kr til en ny barnevogn  

Vi fandt ud af at for 2800kr kan vi købe en barnevognsdel til den emmaljungaklapvogn vi har til den mellemste. Skidesmart og rimelig pris ^^ 

Nåh men den barnevognsdel er så kort at der ikke findes lift til den, så vi blev enige om at finde en voksipose istedet. Men nu synes jeg at kunne læse at sådan en voksi pose heller ikke kan være i combivognen. 

Såååå..... Hvad har jer der har købt en Emmaljunga kombi vogn gjort.? Kan der være en voksi mini i.? er der bare ikke noget at gøre.? 

God dag.

Det kan ikke betale sig at købe en varnevognsdel til klapvognen. Der kan sagtens ligge en lift direkte nede i klapvognen, barnevognsdelen kan i ikke bruge ret længe, så hellere en brugt barnevogn i n god stand. Kan man sagtens finde for 2800,- med lift og det hele.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.