Hej! Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig 
Jeg er en pige på 20 år. Jeg testede positiv i torsdags. Har nok taget næsten 20 teste, fordi jeg ikke troede på det. Men alle viser positive, så den er vist god nok!

Problemet er! Jeg skulle have haft min menstruation igår, lørdag. Jeg har 'lige' haft det, den 18 marts. Så utroligt at jeg allerede kan teste positiv
Dette var ikke planlagt, og har været på mini piller.
Jeg begyndte så at få noget brunligt udflåd igår, dagen jeg skulle have min mens. Jeg plejer at få noget brunligt udflåd den første dag jeg skal have min mens, har det også idag, meget sjælent har jeg det i mere end en eller to dage.
Da det begyndte igår, så vidste jeg at jeg nok ville få min mens any second, og det ikke ville udvikle sig til en graviditet
Men alligevel går jeg jo og håber på en lille mirakel, og at jeg ikke får min 'rigtige' mens. Har jo hørt at man godt kan bløde lidt deromkring man skulle have sin mens, men jeg tror bare desværre ikke det sådan for mig. Tør ikke håbe for meget
Jeg har ikke mens smerter, overhoved. Men går og forbereder mig på at det kommer i morgen eller senere..
Er der andre herinde der har haft eller prøvet det samme? Håber der er lidt der kan få mit håb op
Tak!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér