Positiv G-test, men brunligt udflåd omkring mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.344 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2017

SabrinaMaria

Hej! Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig

Jeg er en pige på 20 år. Jeg testede positiv i torsdags. Har nok taget næsten 20 teste, fordi jeg ikke troede på det. Men alle viser positive, så den er vist god nok!

Problemet er! Jeg skulle have haft min menstruation igår, lørdag. Jeg har 'lige' haft det, den 18 marts. Så utroligt at jeg allerede kan teste positiv Dette var ikke planlagt, og har været på mini piller.

Jeg begyndte så at få noget brunligt udflåd igår, dagen jeg skulle have min mens. Jeg plejer at få noget brunligt udflåd den første dag jeg skal have min mens, har det også idag, meget sjælent har jeg det i mere end en eller to dage.

Da det begyndte igår, så vidste jeg at jeg nok ville få min mens any second, og det ikke ville udvikle sig til en graviditet Men alligevel går jeg jo og håber på en lille mirakel, og at jeg ikke får min 'rigtige' mens. Har jo hørt at man godt kan bløde lidt deromkring man skulle have sin mens, men jeg tror bare desværre ikke det sådan for mig. Tør ikke håbe for meget

Jeg har ikke mens smerter, overhoved. Men går og forbereder mig på at det kommer i morgen eller senere..

Er der andre herinde der har haft eller prøvet det samme? Håber der er lidt der kan få mit håb op

Tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2017

Anonym

Uden at gøre mig for klog på området, så har jeg lige oplevet det samme. Jeg skulle have haft min mens for 3 dage siden og har også lige testet positiv idag. Jeg har også brunligt udflåd, men det plejer jo at være tegn på gammelt blod, så gætter på at det måske kan være rester fra da ægget satte sig fast. Jeg har dog haft smerter og var sikker på min mens ville komme. Den blev dog afløst af en positiv test. Har du prøvet at teste senere end i torsdags? For hvis den er mere tydelig i dag, så har det jo nok udviklet sig til en graviditet

Tillykke, hvis det er en glædelig nyhed du har fået dig 

Anmeld Citér

16. april 2017

SabrinaMaria

Anonym skriver:

Uden at gøre mig for klog på området, så har jeg lige oplevet det samme. Jeg skulle have haft min mens for 3 dage siden og har også lige testet positiv idag. Jeg har også brunligt udflåd, men det plejer jo at være tegn på gammelt blod, så gætter på at det måske kan være rester fra da ægget satte sig fast. Jeg har dog haft smerter og var sikker på min mens ville komme. Den blev dog afløst af en positiv test. Har du prøvet at teste senere end i torsdags? For hvis den er mere tydelig i dag, så har det jo nok udviklet sig til en graviditet

Tillykke, hvis det er en glædelig nyhed du har fået dig 

Tusinde tak for svar!

Jeg har testet hver dag, også idag. 4 forskellige teste endda idag. Den ene var mere synlig end sidst, de andre var det samme. Jeg går sådan og håber. Der er begyndt at komme lidt rødt farve i det, så er så bange for at min mens kommer

Selvom intet at det var planlagt, så var man jo alligevel lidt spændt når man så de to streger

Jeg krydser fingre for dig, og håber på det bedste. Tak for hjælpen

Anmeld Citér

16. april 2017

Bananaalice

I følge google er det helt naturligt at have noget der ligner en blødning omkring det tidspunkt Prøv at google lidt efter det så du kan læse en masse gamle debatter, det er helt normalt. Så tillykke  

Anmeld Citér

16. april 2017

SabrinaMaria

Joanhs skriver:

I følge google er det helt naturligt at have noget der ligner en blødning omkring det tidspunkt Prøv at google lidt efter det så du kan læse en masse gamle debatter, det er helt normalt. Så tillykke  

Ja jeg har også googlet en hel masse. Jeg håber selvfølgelig på det bedste hvis det stadig er der samme på tirsdag tager jeg til lægen

Tak for svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.