Er det min baby der er på vej ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. april 2017

Adina min blomst

Hej alle sammen . Har siden igår haft ondt og muren i underlivet det kommer hver 15/20 min ca og har varet hele natten når jeg sover mærker jeg intet men kan mærke det stadig er der når jeg vågner igen . Det spænder godt op her til morgen når det jeg tror er små veer kommer kan det jeg oplever nu være optakten til min fødsel �� Vil så gerne have min blomst i armene mvh Frederikke  38+3 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. april 2017

Bak

Adina min blomst skriver:

Hej alle sammen . Har siden igår haft ondt og muren i underlivet det kommer hver 15/20 min ca og har varet hele natten når jeg sover mærker jeg intet men kan mærke det stadig er der når jeg vågner igen . Det spænder godt op her til morgen når det jeg tror er små veer kommer kan det jeg oplever nu være optakten til min fødsel �� Vil så gerne have min blomst i armene mvh Frederikke  38+3 

Din krop forbereder sig i hvert fald! 

Held og lykke med det. 

Jeg har to fantastiske fødselsoplevelser i bagagen, og kan kun sige: "glæd dig til det". 

Det gør ondt, men det er det hele værd. Og det er fantastisk at få sit lille barn i armene for første gang. 

Anmeld Citér

15. april 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Sådan havde jeg det hver dag fra 37+? Og fødte 40+2

Anmeld Citér

17. april 2017

Adina min blomst

Tusinde tak om natten kom en smuk lille pige til verden ��♈️ På dronningens fødselsdag �� Så var det min skønne baby der var på vej tak for jeres svar 

Anmeld Citér

17. april 2017

Cassandra

Profilbillede for Cassandra
Carpe diem

Tusinde tak om natten kom en smuk lille pige til verden ��♈️ På dronningens fødselsdag �� Så var det min skønne baby der var på vej tak for jeres svar 

Stort tillykke

Carpe diem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.