Hvad kan man tage for bobles?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
495 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. april 2017

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

vi har fire bobles, en stor blå fisk, blå kylling, jade skildpadde og en stor multi grøn flagermus.

ungerne leger ikke rigtig med dem, så overvejer at sælge, men hvad tager man for sådan noget?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. april 2017

Jullesnulle

Bobles er ret populært... så jeg ville ikke sælge for billigt. Det bliver typisk revet væk når man sælger.

lav budrunde på en facebookside med brugte ting til børn.

Anmeld

15. april 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Vil foreslå dig at gå ind og tjekke priserne på dba. Afhængig af standen på dem kan de snildt gå til 4-800 kr.

Anmeld

15. april 2017

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Jullesnulle skriver:

Bobles er ret populært... så jeg ville ikke sælge for billigt. Det bliver typisk revet væk når man sælger.

lav budrunde på en facebookside med brugte ting til børn.

tak for svar, men hvad er for billigt? Har ingen ide om hvad sådan en skal koste.

Anmeld

15. april 2017

bøllen

Profilbillede for bøllen
Med ærlighed kommer man længest :-)
sommerbarn<3 skriver:

vi har fire bobles, en stor blå fisk, blå kylling, jade skildpadde og en stor multi grøn flagermus.

ungerne leger ikke rigtig med dem, så overvejer at sælge, men hvad tager man for sådan noget?

Der er en fb gruppen med salg ag bobles . Syntes at have set det ryger til en rimelig høj pris alt efter stand. Så ville tjekke nivueat ud inden. Ser ud som om der er rift om det

Anmeld

15. april 2017

sommerbarn<3

AnoMom skriver:

Vil foreslå dig at gå ind og tjekke priserne på dba. Afhængig af standen på dem kan de snildt gå til 4-800 kr.

Okay. Tak. Synes bare ikke jeg kunne finde nogle magen til. Må lige kigge igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.