Biostrath - virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2017

Babytiime

Profilbillede for Babytiime

Hej med jer. Min søn har lige haft to mellemørebetændelser i træk. Han er nu på penicillin for 2. Gang. Han fyldte i går 1 år og har været en del syg i sit første år. Han har haft utallige forkølelser, omgangssyge, øjenbetændelse og nu her MØB. Jeg forsøger at give ham så god og varieret kost som muligt og holde ham varm. Talte med lægen om at han sikkert er blevet syg så ofte fordi min mor, som vi besøger næsten dagligt, er dagplejemor og han derfor har været ekstra udsat for bakterier. Min mor har hørt nogle fortælle, at bio strath har hjulpet deres børn meget, og hun spurgte mig om vi ikke skulle prøve at give min søn dråberne. Er der nogle af jer herinde der har erfaring med bio strath? Specielt i forhold til MØB.. andre gode råd til at undgå sygdom tager vi meget gerne imod

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2017

Lf

Vores søn har fået det siden start februar efter en slem lungebetændelse og dagplejestart og han har ikke været syg siden trods hans far og jeg har været ramt næsten hver 2. Uge med opkast, diarré, forkølelse og influenza på skift siden da. Om det er de dråber der gør det ved jeg ikke men jeg er selv meget overrasket over han ikke er blevet smittet af os da vi ved at vi forældre har smittet hinanden hver gang. Så vi fortsætter i hvertfald med dråberne :-) 

Anmeld Citér

15. april 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Mine børn får 15 dråber i deres mælk hver morgen og syntes det har hjulpet meget de bliver stadig til tider syge men slet slet ikke i samme omfang som de gjorder før i tiden 

Anmeld Citér

15. april 2017

Bissen

Min datter begyndte feb. 15 at få dem efter to gange MØB på en mdr. Hun har ikke haft det siden - og har i øvrigt kun været syg to gange siden (en af gangene var skoldkopper). 

Hun får 15 dråber morgen og aften. 

Synes helt bestemt det har gjort en forskel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.