Samtale til elevplads sosu assistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2017

Mra2

jeg har gået længe og ikke vidste hvor jeg hørte til, indtil jeg blev ansat hos et vikarb. Hvor jeg var handicaphjælper og havde ansvar for respirator og personlig pleje. Var der i 1,5 år, og fik øjne for at vil være sosu assistent.

jeg er startet på grundforløb2 på sosu ass.

Odense kommune søger elever, har sendt ansøgning afsted, og skal til samtale d. 24

Er der nogle der ass og kan hjælpe/ fortælle mig hva de lægger vægt på til sådan en samtale ? Og hvad de spørg om ? Har brug for gode råd til hvad man kan sige. Har aldrig prøvet det før

håber i kan hjælpe og på forhånd tak ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

baby_drømme

Mra2 skriver:

jeg har gået længe og ikke vidste hvor jeg hørte til, indtil jeg blev ansat hos et vikarb. Hvor jeg var handicaphjælper og havde ansvar for respirator og personlig pleje. Var der i 1,5 år, og fik øjne for at vil være sosu assistent.

jeg er startet på grundforløb2 på sosu ass.

Odense kommune søger elever, har sendt ansøgning afsted, og skal til samtale d. 24

Er der nogle der ass og kan hjælpe/ fortælle mig hva de lægger vægt på til sådan en samtale ? Og hvad de spørg om ? Har brug for gode råd til hvad man kan sige. Har aldrig prøvet det før

håber i kan hjælpe og på forhånd tak ��

Jeg er SSA elev og til min elevsamtale, spurgte hun blandt andet om, hvad jeg forventer af uddannelsen, hvad forventer jeg at møde ude i praktikerne, har jeg arbejdet med faget før..... Osv. Det foregik stille og roligt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.