Når far ikke vil se sine børn mere ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
3 svar
3 synes godt om
14. april 2017

Anonym trådstarter

Åh en hård tid for godt 3 mdr siden valgt mine børns far dem fra..

Han mere han ikke kan rumme dem magte dem og ønsker ikke at se dem mere. de har altid været dele børn og været hos ham hver anden weekend.

Det er ekstrem hårdt at se de to der betyder mest i ens liv blive såret..

De er meget ked skuffet og vrede og de ønsker nu slet ikke at snakke med ham i tlf de kan ikke forstå han.ikke vil se dem og spørg så tit om har gjort noget forkert. Vi gør meget ud af her hjemme at fortælle vi elsker dem at de altid er velkommen hos os og det på ingen måder har noget at gøre med dem at han ikke vil se dem..

Men.hvordan skal jeg vi forholde os til det hele hvad hvis han.kommer om 6 mdr og pludselig vil have dem hver 2 weekend igen hvad så...

De børn er ikke tilvalgs børn han kan gøre sådan med..

Vi mener slf at de skal ses igen hvis han er klar til at tage ansvar men.mener heller ikke de bare skal kastes ud i hver 2 weekend igen fra start...

Hvad gør jeg som mor for at passe på mine helt igennem dejlig børn.

Kan.ikke skrive meget mere for vil ikke.frem med hvem.han er eller mine børn og ved han har familie her ind. Kan.kun sige han.er ikke helt rask og ønsker ikke at tage imod hjælp. Og at børnene er to drenge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

Mamalou

Puha stakkels børn. 

Hvis min søns far skulle vælge samme løsning, ville jeg søge professionel hjælp. Jeg tror, at det er vigtigt, at de får den aller bedste hjælp til at tackle så stort et svigt. Jeg ville respektere deres grænser, og hvis ikke de vil snakke med ham, så skal de heller ikke. Hvordan samværet vil blive hvis/når far igen ønsker, vil jeg tage til den tid. 

Held & lykke med det 

Anmeld Citér

14. april 2017

Carina:-)

Kunne i overveje at sætte samvær ned?

Her er det en lidt anden situation og vil ikke gå i detaljer da  det ikke skal kunne googles 

Men barnet ser hans bioforældre 6 timer en lørdag i måned da overskuddet ikke er til mere og efter vi fik det på plads har de begge været stabile. 

Så måske kun en enkelt dag år måned med ingen overnatning kunne være til at overskue for far så tilhørsforhold bibeholdes ?

Anmeld Citér

14. april 2017

NupaSofia

Åh hvor har jeg ondt af jer alle sammen. Det er aldrig kommet så vidt for mig som for dine drenges far, men kan kun sige, at man er meget ulykkelig og har utrolig småt med overskud og sikkert også er meget bekymret for fremtiden hvis man går med den slags overvejelser som han har haft. 

Det kan drengene så ikke bruge til noget for de vil føle svigt og savn uanset årsagen, så ville også søge professionel hjælp til dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.