Og bum så gik der 6 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
13 svar
26 synes godt om
14. april 2017

grinny

Okay, jeg vidste godt at tiden ville gå hurtig - meeeeen alligevel synes jeg nu godt at den må gå lidt langsommere 

I dag bliver Aya 6 måneder  Vi har nu været forældre til dette lille mirakel i et halvt år! Hvorfor har tiden så travlt? Snart skal hun i dagpleje og barslen er slut 

Hun har fået en tand og en anden er på vej, hun ruller rundt og er begyndt at lave ormen  

Hun nægter grød så jeg begyndte at læse om BLW og fandt ud af, at det er vejen frem for Aya. Hun elsker mad, men kun når hun ikke skal mades med en ske. Hun er blevet rigtig god til at spise og ved helt klart godt hvor mad skal hen 

Vi skal først til SP den 5. maj så aner ikke hvad hun vejer, men efter sidste gang vil jeg skyde på at hun vejer 7,3-7,5 og er omkring 70 lang 

Hun er stadig bare en skøn humørbombe  Alle får et smil og gerne mange  Hun snakker løs med alle og er fuldstændig ligeglad med hvem hun hænger på 

Så super nem og dejlig at være sammen med 

Aya-musen 6 måneder 

(hov kom vidst til at finde mange billeder )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Okay, jeg vidste godt at tiden ville gå hurtig - meeeeen alligevel synes jeg nu godt at den må gå lidt langsommere 

I dag bliver Aya 6 måneder  Vi har nu været forældre til dette lille mirakel i et halvt år! Hvorfor har tiden så travlt? Snart skal hun i dagpleje og barslen er slut 

Hun har fået en tand og en anden er på vej, hun ruller rundt og er begyndt at lave ormen  

Hun nægter grød så jeg begyndte at læse om BLW og fandt ud af, at det er vejen frem for Aya. Hun elsker mad, men kun når hun ikke skal mades med en ske. Hun er blevet rigtig god til at spise og ved helt klart godt hvor mad skal hen 

Vi skal først til SP den 5. maj så aner ikke hvad hun vejer, men efter sidste gang vil jeg skyde på at hun vejer 7,3-7,5 og er omkring 70 lang 

Hun er stadig bare en skøn humørbombe  Alle får et smil og gerne mange  Hun snakker løs med alle og er fuldstændig ligeglad med hvem hun hænger på 

Aya-musen 6 måneder 

Årh hvor er hun dejlig

Anmeld Citér

14. april 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
grinny skriver:

Aya-musen 6 måneder 

Hun er bare såååå skøn 

Anmeld Citér

15. april 2017

grinny

SDD skriver:

Årh hvor er hun dejlig

Tusind tak 

Anmeld Citér

15. april 2017

grinny

Supergirl skriver:

Hun er bare såååå skøn 

Taaak  

Anmeld Citér

15. april 2017

nilletøz

Hun hun er da bare for cute����

Anmeld Citér

15. april 2017

Vivienne

Hvor er hun skøn 

Anmeld Citér

15. april 2017

Loa

Hun er også bare såååå lækker, hold nu op altså 

Hvad vil/kan hun spise selv? Her er Ida 7,5 og kan simpelthen ikke finde ud af at spise noget fast 

Anmeld Citér

15. april 2017

grinny

nilletøz skriver:

Hun hun er da bare for cute����

Ihh tusind tak 

Anmeld Citér

15. april 2017

grinny

Vivienne skriver:

Hvor er hun skøn 

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.