Bæresele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2017

Anonym trådstarter

Da jeg var gravid med min store pige, arvede jeg en bæresele, men har aldrig brugt den..

Nu skal vi af sted til et arrangement med hunden i morgen, hvor jeg skal med min store pige ind, men kan jo ikke lade baby stå alene ude, derfor tænkte jeg lidt på, om det måske kunne lade sig gøre, at ha hende med ind i ringen siddende i en bæresele..

Hun er 10 1/2 mdr., og er en slank men lidt lang pige. Hun har aldrig prøvet det før, og har jeg heller ikke..

Er det et lidt for stort sats at satse på, at det vil kunne lade sig gøre?

Skal lige siges, at det fra starten ikke var meningen at hun skulle med, men babysitter er sprunget fra, og har ikke andre muligheder for pasning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Da jeg var gravid med min store pige, arvede jeg en bæresele, men har aldrig brugt den..

Nu skal vi af sted til et arrangement med hunden i morgen, hvor jeg skal med min store pige ind, men kan jo ikke lade baby stå alene ude, derfor tænkte jeg lidt på, om det måske kunne lade sig gøre, at ha hende med ind i ringen siddende i en bæresele..

Hun er 10 1/2 mdr., og er en slank men lidt lang pige. Hun har aldrig prøvet det før, og har jeg heller ikke..

Skal lige siges, at det fra starten ikke var meningen at hun skulle med, men babysitter er sprunget fra, og har ikke andre muligheder for pasning 

Prøv om hun vil sidde i væreselen idag, så har du en ide om det kan lade sig gøre senere. Jeg brugte bæresele med min store dreng til han var halvandet. Og nu bruger jeg den til den lille når det store skal i vuggestue. 

Anmeld Citér

12. april 2017

Skrukken92

Du kan jo afprøve den i dag og se om den dur, men hav lidt tålmodighed. Det er ikke sikkert at hun gider den de første par minutter Er det en bære sele du kan sætte på hoften eller ryggen? I så fald vil det være sjovere for hende, end at sidde direkte mave-mod-mave, da hun kan følge med i hvad der sker  

Held og lykke 

Anmeld Citér

12. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvilken slags bæresele er det? 

Hvis det er en ergonomisk korret bæresele er der nok størst chance for at hun vil sidde i den, da det er mest behageligt. Hvis den ikke er ergonomisk, som f.eks. babybjørn tror jeg ikke nogen af jer kan hold ud at have den på ret længe. Fordi den støtter rigtig dårligt for dig som bærer, og hun kommer til at hænge i skridtet, hvilket ikke er ret behageligt ret længe.

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar 

Vi testede den af dagen før, og hun elskede at sidde i den  var et stort grin.

Den er af mærket Chicco, og hun kan vende begge veje i den, og hun syntes det var fantastisk, at sidde med ryggen til mig, og så kunne følge med i alting 

Dog kan jeg godt se, at jeg skal ha anskaffet mig en ny, da den kun går op til 9 kg., så er ved at være for lille..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.