Hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
3 svar
1 synes godt om
8. april 2017

Tutter92

Øv, vores dejlige killing på 5 måneder bliver ved med at kravle op i naboens høje træ.

Idag var det 4. gang jeg måtte ud og hjælpe hende ned. Jeg stod og holdt øje i lang tid for lige at se om hun selv ville prøve. Men hun sidder bare og miaver, så blev nødt til at hjælpe.

Det er vores første kat, så jeg er lidt i vildrede omkring hvad jeg lige skal gøre.

Andre der har haft samme problem ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Troldemommi

Tutter92 skriver:

Øv, vores dejlige killing på 5 måneder bliver ved med at kravle op i naboens høje træ.

Idag var det 4. gang jeg måtte ud og hjælpe hende ned. Jeg stod og holdt øje i lang tid for lige at se om hun selv ville prøve. Men hun sidder bare og miaver, så blev nødt til at hjælpe.

Det er vores første kat, så jeg er lidt i vildrede omkring hvad jeg lige skal gøre.

Jeg tænker måske lidt abstrakt nu, men man kan få en spray der lugter grimt for katte, måske du kunne spraye sådan noget på træet, regn vil måske fjerne lugten igen, men så har katten måske et dårligt minde om træet, og vil måske holde sig væk i fremtiden.

Vores kat kravler også tit de mærkeligste steder hen, men hun kommer altid selv ned igen 

Anmeld Citér

9. april 2017

Lykkelig-Kvinde

Tutter92 skriver:

Den vil med tiden lære at komme ned igen.. altså som den bliver ældre.. men formentlig hvis du lader den sidde længe nok vil den prøve at komme ned igen.. spørgsmålet er om dit moderhjerte og naboens øre kan holde det ud længe nok 

Anmeld Citér

9. april 2017

Tutter92

Mange tak for jeres svar

Imorges kravlede hun op i træet igen nærmest med det samme jeg lukkede hende ud.

Men da hun endnu ikke havde nået at få morgenmad, stod jeg bare i døren med hendes madskål og kaldte på hende. Og vupti, så kunne hun lige pludselig godt selv finde ud af at komme ned

Siden det har hun været op i 2 andre træer i haven, og der er hun selv smuttet ned igen. Så hun skulle nok bare lige se at hun godt selv kunne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.