ahrhhhh de øre, den stakkel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Siber

Så har vi været ved ørelægen for 3. gang. Og det viser sig at der stadigvæk er væske på H. øre, og at der gudhjælpemig var mellemøresbetændelse på det V. øre. Så nu er Johanna så på penselin. og vi skal til kontrol igen den 7. maj, og hvis det ikke er væk, så tror jeg nok der overvejes dræn. Jeg synes det har stået på i lang tid, siden okt. tror jeg. Men det er underligt for hun har ikke haft feber, hun har godt nok haft urolige nætter og dage hun ikke ville sove, men jeg har jo bare været vant til at det er sådan, eller tænkt at det var tænder, men ak ak ak!

Åh jeg får det jo helt skidt!
Jeg håber virkelig at det penselin det hjælper!
havde ellers tænkt at nu hvor farmand holder ferie, så skulle hele fam. i svømmehallen, men det går jo ikke med Johanna!
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

ivfmarie

øn bøv :(
Men det var da godt at det blev opdaget! Malte har også haft møb flere gange uden at der har været feber. Vi skal til kontrol i næste uge, og er det ikke bedre, så står den på dræn!
God bedring til lillepigen, og god "ferie"

Marie

Anmeld

9. april 2008

Sille

Ej altså.. det er så synd med de øre-basser der....:(
Ja det med mellemørebetændelse der og ingen feber er der altså mange børn der har selvom de praktiserende læger mener noget andet..
God bedring med hende..(H)
-sille- der skal til ørelægen på fredag med freja der også har væske på øret..:(

Anmeld

9. april 2008

Siber

ja det er noget underligt noget med MØB uden feber. Nu har vi ingen erfaring med MØB i vores fam (heldigvis da) men man skulle jo tro at hun ville være mere ked, fordi det må sku da gøre ondt! Men lægen sagde at det havde hun åbenbart vænnet sig til at sådan var det bare.
Men nu må vi bare vente og se! Hun lapper heldigvis penselinen i sig, det lugter også bare at bobbelgum, føj!

Knus Siber

Håber at Freja og Malte er friske og raske på deres øre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.