Vil ikke indtage/synke maden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2017

Anonym trådstarter

Hej

Søndag kastede min søn på 2,5 op 3 gange. Indtil da var der ingen tegn på at han var dårlig. Det kom pludseligt. 

Mandag havde han det fint, dog med nedsat appetit. Han er ellers meget glad for mad. 

Tirsdag og onsdag havde han næsten diarré agtig lys afføring 3-4 gange. 

Onsdag kom han til lægen, som mente at han nok havde en mave/tarm virus og at afføringen er en efterreaktion på det. 

Igår og idag er der ingenting, men han vil ikke rigtig spise. Han ønsker sig noget bestemt og når jeg laver det, tager han et bid og tygger lidt på det, og spytter det så ud. Uanset om det er banan, et stk. rugbrød, toastbrød, crossaint, suppe... han vil intet synke. 

På en dag spiser han måske en hel Skive brød og lidt vindruer. 

Han drikker fint, hvilket er det vigtigste.

Har I oplevet det samme ifm. en mave virus? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2017

Muffinmus

Systemet går jo ofte i stå, hvilket resulterer nedsat appetit.  Du skal give noget der nedbrydes nemt, dvs ting som mariekiks mm der ikke er med kerner eller er groft osv. Og så ellers saftevand eller andet med lidt energi i. Måske en dejlig sodavandsis... 

Om et par dage er han fin igen hvis det bare er lidt mavebøvl. 

Anmeld Citér

7. april 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Min datter på 2 går nærmest totalt fra spisen en uges tid når hun har bøvl med maven. Så lever hun af mælkesnitter og sodavandsis.Ikke sundt, I Know men det eneste hun vil have. Normalt spiser hun ca samme mængde mad som jeg 

Anmeld Citér

7. april 2017

Jems

Min søn er 5 år og alle gangene han har haft mave virusser har han ikke haft appetit men har han fået lov til at spise og drikke det han har lyst til når han fik lyst ☺ 

Anmeld Citér

7. april 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres beskeder piger. Nu er jeg mere rolig. 

Han får også alt det han vil ha'. Også det usunde. Så må vi se hvordan det går de næste par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.