Reaktion på flytning ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2017

Anonym trådstarter

Hello everybody :-) 

Jeg er anonym da min søster og flere veninder også er herinde. 

Vi er meget meget tæt på at ha købt drømmehuset og hvis alt flasker sig, så overtager vi 1. juli. (Huset ligger 1 time i bil fra hvor vi bor nu)

Sagen er den at vi har en dejlig søn på 2 år og tænker så meget på hans reaktion på det hele! Måske er jeg bare for pylret ... hvordan har jeres barn taget en flytning og et vuggestue skift ?

mange tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2017

Bissen

Anonym skriver:

Hello everybody :-) 

Jeg er anonym da min søster og flere veninder også er herinde. 

Vi er meget meget tæt på at ha købt drømmehuset og hvis alt flasker sig, så overtager vi 1. juli. (Huset ligger 1 time i bil fra hvor vi bor nu)

Sagen er den at vi har en dejlig søn på 2 år og tænker så meget på hans reaktion på det hele! Måske er jeg bare for pylret ... hvordan har jeres barn taget en flytning og et vuggestue skift ?

mange tak på forhånd 

Vi flyttede i hus 3 mdr før vores datter blev 2 år. Det gik fint - både med nyt hus og ny dagpleje  

vi prioriterede at hun var med i flytningen og at hendes værelse skulle stå færdig samme dag som vi flyttede, så det var mere trygt for hende. 

Anmeld Citér

6. april 2017

Anonym trådstarter

Bissen skriver:

Vi flyttede i hus 3 mdr før vores datter blev 2 år. Det gik fint - både med nyt hus og ny dagpleje  

vi prioriterede at hun var med i flytningen og at hendes værelse skulle stå færdig samme dag som vi flyttede, så det var mere trygt for hende. 

Tusinde tak for svar 

vi har også planer om at overtage huset 14 dage før vi selv skal være ude, så hans værelse kan stå klar når vi flytter ind 

Anmeld Citér

6. april 2017

Anonym trådstarter

Ingen andre ? 

Anmeld Citér

6. april 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Vi flyttede til udlandet med en 1 og 2 årig det gik fint. Børn kan mere end du tror og skulle værelset ikke være helt klar går det også. 

Vi ankom sov en nat på hotel overtog hud og vores flytteting kom. Med begge unger uden noget netværk. Det klarede de fint. De var med i hele processen og vi tog det hele stille og roligt og huskede at lave børneting også så måtte udpakning mv gå lidt langsommere. 

Vores datter har aldrig efterspurgt sin gamle vuggestue. 

Jeg ville selvfølgelig ikke flytte børn konstant men det skal nok gå fint

Anmeld Citér

7. april 2017

Stivdie

Vi flyttede også, da trolden var knap 2 år - hun skulle dog ikke skifte institution. 

Hun reagerede ved at søge MEGET tryghed hos mig og ville være hos mig hele tiden. 

Samtidig med skiftet til hus fik hun eget værelse, så den første måned havde vi vores madras liggende på gulvet på hendes værelse, så vi stadig sov sammen. Da hun var faldet til og var tryg ved det nye værelse flyttede vi madrassen i soveværelset, men havde et par uger en ekstra madras på gulvet hos hende. Der blev dog ikke brug for den mange gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.