Lege med andre børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2017

Mamalu

Hvornår begyndte jeres børn at lege med andre børn? Vores søn er 2 år gammel og vi får at vide af hans pædagoger at han ik rigtig leger med de andre børn. Men herhjemme elsker han at lege med os ( puslespil, klodser osv)

Er det bekymrende eller normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er meget normalt at parallel lege helt op i børnehave alderen. Vh stine

Anmeld Citér

6. april 2017

Roselil

Profilbillede for Roselil
Mamalu skriver:

Hvornår begyndte jeres børn at lege med andre børn? Vores søn er 2 år gammel og vi får at vide af hans pædagoger at han ik rigtig leger med de andre børn. Men herhjemme elsker han at lege med os ( puslespil, klodser osv)

Er det bekymrende eller normalt?

Min ældste begyndte først at interessere sig for andre børn da han var 2 1/2 tilgengæld elskede han voksenkontakt fra alle der gad snakke min yngste har leget/paralelleget med andre siden 1 1/2 års alderen. Tænker det er meget forskelligt. Det vigtigste er vel at se på om han trives og er tryg i vuggestuen. Er hans manglende leg med andre bare ikke et behov endnu eller er han utryg ved de andre børn, vuggestuen etc.

Anmeld Citér

6. april 2017

migxher

Min dreng er lige blevet 2 i marts og han er så småt begyndt at interessere sig for leg med andre børn  

Anmeld Citér

6. april 2017

Mamalu

StineW79 skriver:

Det er meget normalt at parallel lege helt op i børnehave alderen. Vh stine

Ja det ville jeg også tro. Kan bare ikke forstå hvorfor de har nævnt det flere gange efterhånden. Men tak for dit svar 

Anmeld Citér

6. april 2017

Mamalu

Roselil skriver:

Min ældste begyndte først at interessere sig for andre børn da han var 2 1/2 tilgengæld elskede han voksenkontakt fra alle der gad snakke min yngste har leget/paralelleget med andre siden 1 1/2 års alderen. Tænker det er meget forskelligt. Det vigtigste er vel at se på om han trives og er tryg i vuggestuen. Er hans manglende leg med andre bare ikke et behov endnu eller er han utryg ved de andre børn, vuggestuen etc.

Tak for svaret  jeg tror det bare ikke at det er er behov endnu fordi han trives ellers rigtig godt i vuggestuen og er rigtig glad for at gå der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.