Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2017

Anonym trådstarter

Hej. Min søn fik i dag hos ørelægen konstatere MØB. Lægen sagde at som det så ud ville han udskrive penicillin til ham. Jeg snakker så med min mor bagefter som er dagplejemor som fortæller at alle de børn hun kender til med øreproblemer ofte ikke har fået medicin imod det. Vores søn er glad om dagen men om natten vågner han mange gange og skriger ulykkeligt. Han har ingen feber. Tænker i jeg skal have en second opinion? Sikkert bare mig der pylrer Doris jeg er så ked af han skal have penicillin ��Han kiggede bare så hurtigt ind i øret ikke med ene maskine de normalt bruger, men den lille en som almindelige læger også bruger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2017

Trine89

Vi har lige været hele møllen igennem med vores søn.

Første gang fik han penicillin selvom han heller ikke havde feber, men bare sover dårligt om natten. De plejer gerne enten at se om penicillin kan tahe det eller se det an nogle gange. Vi har gået til tjek 4 gange over de sidste 2,5 mdr. Hvor der hver gang har været væske og tryk på begge ørere. 

Han har så lige fået lavet dræn i dag. 

Men jeg syntes du skal prøve om penicillinen ikke kan hjælpe og hvis det så hurtigt bliver lige som før ville jeg igen ringe. 

Anmeld Citér

4. april 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Hej. Min søn fik i dag hos ørelægen konstatere MØB. Lægen sagde at som det så ud ville han udskrive penicillin til ham. Jeg snakker så med min mor bagefter som er dagplejemor som fortæller at alle de børn hun kender til med øreproblemer ofte ikke har fået medicin imod det. Vores søn er glad om dagen men om natten vågner han mange gange og skriger ulykkeligt. Han har ingen feber. Tænker i jeg skal have en second opinion? Sikkert bare mig der pylrer Doris jeg er så ked af han skal have penicillin ��Han kiggede bare så hurtigt ind i øret ikke med ene maskine de normalt bruger, men den lille en som almindelige læger også bruger 

Hvis dit barn ikke har feber så undlader de helst penicillin - men han skal selvfølgelig smertedækkes godt! 

God bedring!

Anmeld Citér

4. april 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Min søn fik konstateret MØB igår og er på penicillin også. Hans CFR tal lå så også på 81 hvor det normalt skal ligge på 10. 

Husk at MØB kan medføre døvhed hvis det ikke behandles 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.