Lift i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.360 visninger
5 svar
4 synes godt om
3. april 2017

Camillaal

Hej med jer, 

spørgsmålet er måske fjollet, men jeg er ganske uvidende på babyudstyrsområedet �� 

Vi har købt en lift til barnevognen, men sætter man liften oven på barnevognsmadrassen eller sætter man liften direkte på den hårde bund i barnevognen? 

Håber I kan gøre mig klogere. 

Hvis I har erfaringer med barnevognsmadrasser er de også kærkomne. Har købt en, den virker bare så hård. Er det meningen?

pft, 

Camilla

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Miti's mama

Jeg sætter den bare oveni... men har heller ikke lagen på endnu. Synes bare den bumler lidt mere når jeg fjerner madrassen og skal over brosten mv. Madrassen skal virke lidt hård - en fast madras anbefales af sundhedsstyrelsen for at undgå bla SIDS. Så kommer der jo også lagen og tøj imellem madrassen og barnet, så det er rigeligt 

Anmeld Citér

4. april 2017

Nea85

Camillaal skriver:

Hej med jer, 

spørgsmålet er måske fjollet, men jeg er ganske uvidende på babyudstyrsområedet �� 

Vi har købt en lift til barnevognen, men sætter man liften oven på barnevognsmadrassen eller sætter man liften direkte på den hårde bund i barnevognen? 

Hvis I har erfaringer med barnevognsmadrasser er de også kærkomne. Har købt en, den virker bare så hård. Er det meningen?

pft, 

Camilla

Vi havde en Odder Zip og havde lånt en ældre Odder lift begge gange.

Jeg tog madrassen ud af barnevognen, da liften ellers gik op over kanten og gjorde det svært at lukke overlæderet ordentligt. Liften stod bare på den tynde pyntemadras i bunden af barnevognen, og det fungerede helt fint uden bump osv. 

Anmeld Citér

4. april 2017

Troldemommi

Camillaal skriver:

Hej med jer, 

pft, 

Camilla

Jeg satte bare liften ned på madrassen, så holden den også lidt på varmen  men gør hvad du bedst kan med. 

Anmeld Citér

4. april 2017

Camillaal

I er gode! Tak ��

Anmeld Citér

4. april 2017

AnoMom

Camillaal skriver:

Hej med jer, 

pft, 

Camilla

Jeg havde altid liften ovenpå madrassen ja.  

mig det er meningen af madrassen skal være hård. Baby knogler er ikke udviklet og det meste består af brusk. Så de har brug for en hård madres

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.