Madrasbeskyttelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2017

Pianisten

Jeg er nysgerrig efter at høre hvad I bruger af madrasbeskyttelse til jeres tumlinger/babyer. Min papdatter på 2 år blev for nogle uger siden dårlig og begyndte at kaste op inde i hendes seng. Vi havde ikke andet end lagen direkte på madrassen, fordi hun jo stadig bruger ble, og vi har ikke tænkt længere end det må jeg nok indrømme. "Heldigvis" var det meget lidt der ramte lagnet, så der skete intet med madrassen, men fremadrettet vil jeg gerne være forberedt på lignende situation - også til når hun engang skal øve sig i at sove uden ble. Hvad gør I for at beskytte madrassen i sengen? Jeg har kigget på et vådliggerlagen fra IKEA, men ved ikke hvordan kvaliteten er? 

I må også gerne komme med anbefalinger omkring babyer, da jeg skal have min egen bebse til maj og tænker der måske også kan ske uheld i den forbindelse? Hvad beskytter man bunden af barnevognen og vuggen med (fås der overhovedet noget vandafvisende i den størrelse?)?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2017

Miti's mama

Kigger lige med - Købte selv et sæt med tre forskellige størrelser da min ældste var lille (i USA), og trænger til en udskiftning... men lige at finde det til en god pris...

Anmeld Citér

3. april 2017

Pianisten

Miti's mama skriver:

Kigger lige med - Købte selv et sæt med tre forskellige størrelser da min ældste var lille (i USA), og trænger til en udskiftning... men lige at finde det til en god pris...

Hvad var det for noget du købte den gang? Var det lagner der kunne lægges ind under alm lagen eller?

Anmeld Citér

3. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har købt tisselagn i stof og stil, hvor man bare ka købe det i meter vare, også klippe det ud i de størrelser man ska bruge.

Lad vær med at købe det med plastik bagpå, det revner hurtigt og ka knitre, når baby bevæger sig.

Det kaldes også vådligger lagn og er mere kraftigt. Vh Stine 

Anmeld Citér

3. april 2017

Miti's mama

Pianisten skriver:

Hvad var det for noget du købte den gang? Var det lagner der kunne lægges ind under alm lagen eller?

Det var sådan noget tykt gummi agtigt stof som jeg brugte mellem lagenet og madrassen. Kunne puttes i vaskemaskinen (ikke tørretumbler), og har været helt fantastisk. Købte det i Walmart i USA... ved ikke hvor man får sådan noget her.

Anmeld Citér

3. april 2017

FrkC

Vi købte i jysk .. de har det i 'metermål' så mann kan købe og så selv klippe stykker :) 

Anmeld Citér

3. april 2017

heaven

Babylam har "alm" stræklagener med indsyet beskyttelse.... skide smart og hele madrassen er beskyttet uanset hvordan barnet verdner og drejer sig om natten... noget seperat beskyttelse forestiller jeg mig nemt kan glide sammen i klumper el noget og dermed er beskyttelsen væk...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.