Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tog ovitrelle d.22. Jeg fik lagt et 8 cellet æg op d. 27/3. Har først test dag om præcis en uge. Så er 3+3 hvis jeg er gravid. Billed 1 er taget efter 5 min. Billed 2 er taget 3 min. Det er vores første ivf forsøg at barn nr 2 Hvad siger i ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes at have læst flere gange, at Ovitrelle kan være i kroppen i op til 14 dage og at man dermed kan teste positiv pga. den.
Personligt ville jeg ikke turde stole på den, men ville måske teste igen senere på ugen.
Hvis du ikke har testet ægløsningssprøjten ud, kan du desværre ikke regne med dine tests, da hcg'en fra sprøjten kan blive i kroppen op til 14 dage efter. Så vent til du har officiel testdag med at stole på den håber du får en fin "ægte" positiv test om nogle dage
Et døgn mellem dem. Den nederste er fra idag
Anonym skriver: Et døgn mellem dem. Den nederste er fra idag
Jeg har ikke forstand på det ift. ovitrellen og om det kan have indflydelse, men den tester i hvertfald positiv for HCG, det er helt tydeligt
Jeg tror den er god nok, det ser ud til der er mere farve i stregen i dag
Jeg testede ovitrellen hurtigt ude af kroppen. Jeg testede en uge efter iui, og der var teste fuldstændig negativ, og da jeg testede på test dag var den positiv. Jeg krydser fingrene
Jeg testede først oviterel ude af kroppen 11 dage efter indsprøjtning, bare så du er obs
men håber din test er positiv
Det ser ud til, at dine tests bliver mere tydelige, og det kan i hvert fald ikke skyldes ovitrellen, så burde den bliver mere utydelig Mon ikke at det er en lille spire, der gemmer sig derinde
Det håber jeg. Vil ikke glæde mig for tidlig. Ser frem til Mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128