Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henriette.S.J. skriver:Hmmm ok godt så: Nu skal lige siges jeg røg 35-40 før/ i april og stoppe i 1½ døgn i sep der er ligesom en grund til jeg ikke kan/ må + jdm og lægen syntes jeg er nået langt. de ser heller jeg ryger lidt ind jeg går ned med dep,stress og panik angst og ender på sygehuse pga det. Udover det ja så er 12 måske mange i nogle øjne men dem der har fulgt mig og kender mig kender også de problemmer je har haft....Udover det hva med dem der drikke øl,vin,cola,kaffe eller værre ind deager nako....Jeg ryger max 12 smøger andre gør måske det hele og tit...Mvh Henriette 29+2 + rygningen er fordt herind og altid været det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver:Får ganske enkelt ondt i maven af at læse hvad du skriver Det er ikke kun herinde folk har fordomme over for gravide rygere . Dropper at kommentere yderligere på dit indlæg.
nutche skriver:vil bare sige at jeg synes det er super flot at du kæmper sådan med at stoppe. min mand har også prøvet men startede igen. men tilbage til emnet....lyder bare super godt at jeres lille søn har det så fint og at i begge trives så godt.er vild med tanken om at du skal føde hjemme og det er noget jeg glæder mig meget til at høre om.
Kort sagt hved godt det er MEGA DUMT OG USUNDT AF RYGE:....Så er de sagt...Nutche:
Glæder mig også til af føde hjemme igen ville ønske alle mine tre børn kunne have været født hjemme men den stor var jeg på roskilde med...Håber bare det går lidt hurtiger i 11 eller 7 timer.Mvh Henriette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128