Hjemmegående i Sønderborg kommune - aktiviteter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2017

Anonym trådstarter

Hej:-)

Vi er ofte i Sønderborg kommune og jeg går hjemme med den yngste på 1 år. Jeg arbejder ikke og har heller ingen planer om at ændre på det. Vi pendler stadig for meget frem og tilbage til at vi kan få en vuggestueplads (og de medfølgende bekendtskaber..:-) På vores anden bopæl har vi babysvømning og kirke legestue for de små..

Derfor tænker jeg på om der findes noget hernede for børn med hjemmegående mødre? Vi kender ikke nogen her og ser i hverdagene derfor heller ikke andre børn.. kender i noget til aktiviteter for de små?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. april 2017

Makje9113

Profilbillede for Makje9113

Der er også baby salmesang her i Sønderborg :-) Endvidere er der baby rytmik på musik skolen, babysvømning på Gråsten Gigthospital, arrangementer for små børn på biblioteket etc. 

Anmeld Citér

3. april 2017

Anonym trådstarter

Makje9113 skriver:

Der er også baby salmesang her i Sønderborg :-) Endvidere er der baby rytmik på musik skolen, babysvømning på Gråsten Gigthospital, arrangementer for små børn på biblioteket etc. 

Tusind tak! Det vil jeg kigge på.. tænk engang vi bor lige ved Gigthospitalet og jeg anede ikke der var svømning lige der. Super! :-) 

Anmeld Citér

4. april 2017

Makje9113

Profilbillede for Makje9113
Anonym skriver:

Tusind tak! Det vil jeg kigge på.. tænk engang vi bor lige ved Gigthospitalet og jeg anede ikke der var svømning lige der. Super! :-) 

Man kan jo heller ikke vide alt, hi hi ;-) Men jo - de har et dejligt varmtvandsbassin :-) Mener det er hver søndag svømning er for de små.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.