Efter fødslen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

FruPudderkvast

.. skal kæresten og jeg jo også have noget mad, men tror ikke ligefrem at overskuddet er til at stå og lege Jamie Oliver i køkkenet med lillemanden hængende ved babsen  

Så har fået fortalt at det ville være smart at bruge barslen til at få lavet noget mad til at have liggende i fryseren.. Men men men.. Jeg aner ikke hvad jeg skal lave?

Hvad har I andre tænkt jer at lave som er nemt at tø op? Alle idéer er velkomne!

Sarah - som gør alt for at tiden skal gå hurtigt og det skal blive d. 30. november lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Lasagne, forskellige supper, kødsovs, franskbrød og boller. Jeg vil da også anbefale dig at have noget forskelligt pålæg i fryseren, da det er noget mere besværligt bare lige at køre til købmanden med en lille en på armen.

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

Saped90 skriver:

.. skal kæresten og jeg jo også have noget mad, men tror ikke ligefrem at overskuddet er til at stå og lege Jamie Oliver i køkkenet med lillemanden hængende ved babsen  

Så har fået fortalt at det ville være smart at bruge barslen til at få lavet noget mad til at have liggende i fryseren.. Men men men.. Jeg aner ikke hvad jeg skal lave?

Hvad har I andre tænkt jer at lave som er nemt at tø op? Alle idéer er velkomne!

Sarah - som gør alt for at tiden skal gå hurtigt og det skal blive d. 30. november lige om lidt

Det eneste jeg lavede inden jeg skulle føde, var kødsovs, for jeg havde sikkert ikke overskud når jeg kom hjem igen... Men nu ammede jeg heller ikke...

Anmeld

7. oktober 2009

memuffin

jeg stor kokkerede også da jeg ventede
Jeg lavede chilli con carne, kylling i karry, pastasauce, og mørbradgryde, og andre gryderetter.... det er totalt lækkert lige at hive noget op og lave noget tilbehør....
God fornøjelse

Anmeld

7. oktober 2009

Berg

Når du laver aftensmad så lav til to dage og frys halvdelen ned. Så skal du ikke bruge ekstra tid på at lave mad til dagene efter fødslen. Jeg lavede chili con carne, boller i karry, kødsovs, gullash osv.
Og så havde jeg købt stort ind af småkager, skærekager osv til barselsgæsterne.

Anmeld

7. oktober 2009

mariamiss6

høns i asparges???

Anmeld

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

lasagne, boller i karry, frikadeller, kød sovs :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.