Må jeg se din 2. gangs gravide mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Vi skal endelig i gang med PB vol. 2 - og så er jeg bare mega nysgerrig, hvor hurtigt det går anden gang. Det er self. forskelligt - men vil I vise mig jeres anden gangs gravide maver og måske skrive lidt om, hvor hurtigt det gik med den voksende mave? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Jems

Anonym skriver:

Hej alle.

Vi skal endelig i gang med PB vol. 2 - og så er jeg bare mega nysgerrig, hvor hurtigt det går anden gang. Det er self. forskelligt - men vil I vise mig jeres anden gangs gravide maver og måske skrive lidt om, hvor hurtigt det gik med den voksende mave? 

Her gik det okay hurtigt med at kunne se det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. april 2017

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hej alle.

Dette billede er taget 3 dage inden min 2 fødsel  (dreng). 

Maven voksede som 1 gang, ikke hurtigere eller langsommere  

Fik en pige 1 gang, der sad maven bare mere ude på siderne hvor den denne gang sad lige på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. april 2017

JustMe123

Jeg følger lige med på denne tråd ( har ikke mulighed for at lægge et billed op af min mave lige nu). Men jeg er 18+3 henne idag og min mave er kæmpe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.