Er noget rådvild omkring dagpenge/barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg er pt studerende men har mine afsluttende eksamener og bliver derfor "arbejdsløs" kort før jeg skal føde.

Jeg er i tvivl om jeg burde kontakte min fagforening allerede nu omkring at jeg skal på barsel næsten med det samme når jeg slutter studie (Min sidste eksamen kan risikere at ligge ugen før termin men kan også ligge en måned før. Det ved jeg ikke endnu) eller om jeg skal vendte med at sige noget før jeg har været til den sidste eksamen og skal melde mig ledig.

Jeg er dagpenge berettiget, når jeg er ledig...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Jeg er pt studerende men har mine afsluttende eksamener og bliver derfor "arbejdsløs" kort før jeg skal føde.

Jeg er i tvivl om jeg burde kontakte min fagforening allerede nu omkring at jeg skal på barsel næsten med det samme når jeg slutter studie (Min sidste eksamen kan risikere at ligge ugen før termin men kan også ligge en måned før. Det ved jeg ikke endnu) eller om jeg skal vendte med at sige noget før jeg har været til den sidste eksamen og skal melde mig ledig.

Jeg er dagpenge berettiget, når jeg er ledig...

Kontakt fagforeningen, de vil helt klart kunne råde dig til det, så du ikke ryger ind i nogen dumme krav eller chock  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.