Råd ang. Salg af Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2017

Aprilbaby2015

Jeg har en Trille Dream Light med et sort stel, som har fået lidt skraber og knubs efter jeg har haft den inde og ude af bilen. 

Derudover er der en olieplet i barnevogns kassens stof, som man kan tage ud. Ved ikke om denne plet kan fjernes?

Hvis man skal sælge sådan en vogn, hvad kan man så tage for den?  Tænkte max 1500?

Der er barnevognskasse på 97 cm, dog uden lift og klapvognssæde. Dog uden madras til barnevognskassen. Med 4 punktfri dæk.

Der er 2 regnslag, 1 til barnevognskasse 1 til klapvognsdel, myggenet og barnevognsele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Rockertand

Minapril2015 skriver:

Jeg har en Trille Dream Light med et sort stel, som har fået lidt skraber og knubs efter jeg har haft den inde og ude af bilen. 

Derudover er der en olieplet i barnevogns kassens stof, som man kan tage ud. Ved ikke om denne plet kan fjernes?

Hvis man skal sælge sådan en vogn, hvad kan man så tage for den?  Tænkte max 1500?

Der er barnevognskasse på 97 cm, dog uden lift og klapvognssæde. Dog uden madras til barnevognskassen. Med 4 punktfri dæk.

Der er 2 regnslag, 1 til barnevognskasse 1 til klapvognsdel, myggenet og barnevognsele

Det lyder umiddelbart dyrt med 1500 kr, det kan man få en brugt standard-Odder til, men svært at vurdere uden at se den.

Anmeld Citér

2. april 2017

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mener, at jeg solgte min Trille for 1000 kr.

Anmeld Citér

2. april 2017

Aprilbaby2015

Så blir det nok omkring 800

Anmeld Citér

2. april 2017

Aprilbaby2015

Minapril2015 skriver:

Så blir det nok omkring 800

Tak for svar 

Anmeld Citér

2. april 2017

esioul

Minapril2015 skriver:

ville nok ikke give mere end 800

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.