Pulsebord 12 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. april 2017

voreslillemus

Kan i hjælpe en førstegangs !?

Hvis et pulsebord kan holde til 12 kg. er det så ok, eller er det for lidt?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Min datter er lige blevet 2, Vi bruger stadig puslebordet flere gange om dagen og hun vejer 15,5 kg så her ville det være for lidt. Hun er dog også stor af sin alder 

Anmeld Citér

1. april 2017

Misser1989

voreslillemus skriver:

Kan i hjælpe en førstegangs !?

Hvis et pulsebord kan holde til 12 kg. er det så ok, eller er det for lidt?? 

Det ville jeg ikke turde regne med. Nu var min første fødte en dejlig stor basse, som vejede 12 kg da han var 8 mdr gammel. Ville være træls at skulle købe ny inden for det første år. 

Anmeld Citér

2. april 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg synes også at 12 kg er meget lidt. Det vejer min søn lige knap, og han er kun lige 11 måneder. Jeg ville købe et der kan bære lidt mere.

Anmeld Citér

2. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alt for lidt, vil jeg mene!

vi bruger stadig vores pudslebord, når vi ska børste tænder på Alberte og hun er 4 1/2 år.

Ska måske lige siges at det er et brio væghængt pudslebord, så det er ik noget der står og fylder. Det ka bære op til 90 kg. Vh Stine 

Anmeld Citér

2. april 2017

MiniMe2005

Alt for lidt! Min på 10 måneder vejer mindst 12 kg! Vores nevø på 2 1/2 bruger også stadig ble og vejer nok omkring 15-16 kg.

Anmeld Citér

2. april 2017

Jullesnulle

Altså min vejer tæt på 18-19 kg og er 3. Så jeg vil sige der er for lidt.

Anmeld Citér

2. april 2017

Kofoed.

Går med på de andres kor. Det er alt for lidt. Vi har en på 2 der vejer 13,7 og en på 4 der vejer 17 kg og de begge bruger ble, så de skal skiftes flere gange dagligt. Vi bruger enten gulv eller fryser/vaskemaskine + puslepude dog. da de er så store, så behøver man ikke på samme måde en fast pusleplads, men havde vi haft en puslebord, så ville jeg helt sikkert bruge det i stedet.

Anmeld Citér

2. april 2017

Frk.S

Jeg er enig med de andre i at det er for lidt. Det ville det i hvert fald have været for os, der har rimelig store børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.