Uformelt interview til en bacheloropgave om forebyggelse af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. april 2017

debattør-38623

Kære alle Jeg sidder med min afsluttende bacheloropgave som klinisk diætiststuderende og skriver om FOREBYGGELSE AF ALLERGI. Jeg er derfor meget interesseret i at lave interviews med forældre, som har et allergidisponeret barn eller som har et barn, der er lægediagnosticeret med allergi*. Og som ikke udelukkende er ammet de første 4 mdr., men enten suppleret med eller udelukkende har fået modermælkserstatning. Det kan også være, at du er i en mødregruppe, hvor snakken om fødevareallergi er aktuel, og jeg kunne lave et gruppeinterview. Meget er muligt ? Det kommer til at handle om, hvilken modermælkserstatning I har brugt, hvorfra og hvilken information I har fået, hvordan I er blevet mødt i sundhedssystemet og lignende ”bløde” ting. Du vil selvfølgelig være anonym i opgaven. Interviewsne vil skulle foregå i København, og vil vare en lille time. Jeg kommer gerne hjem til Jer, så I ulejliges mindst muligt. Hvis du har lyst, hører jeg meget gerne fra dig. Det vil være super! ? Mange hilsner Maria Christoffersen (Kontakt mig gerne på mail: maria.s.christoffersen@gmail.com, tlf. 41120510 eller her over Facebook) *allergidisponeret = lægediagnosticeret allergi hos en eller begge forældre og/eller søskende. - herunder hører fødevareallergi, astma, høfeber, eksem, nældefeber (=IgE-medieret allergi) (Hold dig ikke tilbage med at skrive, hvis du er i tvivl om, hvorvidt du/dit barn er inkluderet)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.