Hjælp!! vandcyste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har lige været igang med pergotime (2 piller i 5 dage) jeg er nu på min cyklus dag 11.

for ca 2 dage siden begyndte jeg at blive øm i underlivet og i lænden. Idag synes jeg det er rigtig træls og det føles som en cyste (jeg har før haft en) og jeg synes jeg har de samme symptomer. Er ikke gravid og har testet for ægløsning idag, som var negativ.

mit spørgsmål er nu, at hvis jeg har en vandcyste, kan jeg så stadig få ægløsning og blive gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2017

FrkHS

Mine forsøg er blevet aflyst de gange jeg har haft cyster, men de har også været ret store.

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

FrkHS skriver:

Mine forsøg er blevet aflyst de gange jeg har haft cyster, men de har også været ret store.

Jeg er blot på pergotime og hjemmerul. Skal have taget blodprøve på dag 21 og 24 for at se om jeg har fået ægløsning.

men synes godt nok jeg begynder at have ondt nu mest i højre side og det går helt ned i benet. Mistænker virkelig at jeg har en cyste! 

forsvandt din cyste selv? 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg havde en vandcyste da vi lige skulle starte på IUI. Jeg fik derfor ikke pergotime, da cysten nok ville sluge al hormonet, var den forklaring jeg fik. Jeg havde flere æg på vej til modning udover cysten (som jo er normalt). Vi fik ikke mere behandling men blev gravid au natural, så baseret på egen erfaring kan man sagtens på ÆL med et brugbart æg på trods af vandcyste. Hørte i øvrigt aldrig mere til den cyste hverken ved tidlige skabninger, NF eller MD, så den må være forsvundet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.