Dele ud i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
3 svar
5 synes godt om
30. marts 2017

AogA

Min søn fylder 2 år, og jeg vil gerne lave noget hyggeligt som han kan dele ud i vuggestuen   Jeg tænker at jeg laver en kurv med de der små pap-påskeæg, hvor jeg så ligger en pose med noget lækkert i hver. Men hvad kan jeg putte i? Jeg tænker lidt at bage nogle små rosinboller samt putte nogle vindruer og de der små frugtdyr der er ligesom små figenstænger. Ville i synes det var ok til børn i alderen 8 måneder til 3 år? Kan man putte et lille stykke påskechokolade i, eller skal jeg bare holde mig til sukkerfri ting når det er til børn i den alder (tænker af hensyn til forældrene at undgå en masse sukker. Selve vuggestuen har ikke nogen sukkerpolitik)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2017

Miti's mama

AogA skriver:

Min søn fylder 2 år, og jeg vil gerne lave noget hyggeligt som han kan dele ud i vuggestuen   Jeg tænker at jeg laver en kurv med de der små pap-påskeæg, hvor jeg så ligger en pose med noget lækkert i hver. Men hvad kan jeg putte i? Jeg tænker lidt at bage nogle små rosinboller samt putte nogle vindruer og de der små frugtdyr der er ligesom små figenstænger. Ville i synes det var ok til børn i alderen 8 måneder til 3 år? Kan man putte et lille stykke påskechokolade i, eller skal jeg bare holde mig til sukkerfri ting når det er til børn i den alder (tænker af hensyn til forældrene at undgå en masse sukker. Selve vuggestuen har ikke nogen sukkerpolitik)

Det lyder super hyggeligt. Et lille stykke chokolade er der nok ikke noget i vejen for heller.

Anmeld Citér

30. marts 2017

Soonmom

Jeg ville gå uden om sukker, ser ingen grund til at proppe chokolade i

Anmeld Citér

30. marts 2017

AogA

Jeg ville gå uden om sukker, ser ingen grund til at proppe chokolade i

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.