Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mere jeg er så frustreret og er begyndt at græde over det konstant, jeg er virkelig så ked af det på mit barns vegne
min lille dreng på snart 2 år skriger konstant, og virkelig konstant han virker så ked af det hele tiden, og meget frustreret :-(
vi er begyndt det sidste halve år og gøre tingene bom bom pga ham. Det er så galt at jeg skal stå lang tid op i forvejen for at gøre hans grød klar, og sørge for den har den temperatur den skal have, ellers bliver det et helvede morgen, hvis ikke hans morgenmad er klár så smide han md alle ting og slår sig ned i gulvet og banker hovedet hårdt ned i det.
Jeg har i alt 3 børn og kan mærke på de to andre at det går meget udover dem at han skal have så meget mere beskyttelse hvis man kan sige det sådan.
Imorges var hans grød ikke kold nok og han smed med tallerken så alt grøden faldt ud og han smed sig ud af hans trip trP så han faldt ned på gulvet. Jeg skyndte mig og tage ham op og berolige ham, men det var virkelig slemt i morges, aldrig har hans hysterisk anfald været så grimt, han gav mig hovede skaller og bed mig. Jeg kan bare ikke snart mere. Jeg er begyndt at tænke på om han er autist jeg et meget frustreret og kan mærke det går udover resten af familien. Vi flyttede i hus 1/11 og det faktisk efter vi flyttede at han ændrede adfærd. De første 3 mdr gik han hjemme hos mig, for at vænne sig til det nye sted inden hN kom i dagpleje. Jeg er virkelig så ked af det på hans vegne, det gør så ondt i mit hjerte At se ham have det sådan skal jeg kontakte lægen eller sundhedsplejerske ?
Anmeld
Citér