Rødt tørt udslet... (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2017

Kay

Jeg har fået et rødt tørt udslet på min hage... det flager og er rugt... det klør ikke... 

Min læge vil gerne at vi ser tide  an... da hun mener det kan skyldes stress/presset vi har haft de sidste 2 år i vores familie... 

Jeg har prøvet diverse cremer fra vores skabegen og skuffer, også kokos olie... og smør det flere gange om dagen... 

Hvis jeg skal skjule det skal der et virkelig tykt lag makeup på hvilket vil så virkelig dumt ud da jeg normalt ikke går med meget makeup 

Har i noget vidunder middel? Jeg står og skal ud og rejse til filipinerne med 30-40 graders varme og holde rund fødselsdag og ville virkelig ønske at jeg ikke skal se sådan ud på alle vores ferie billeder 

På billedet er det lysere end ellers da det altid er lysere lige efter jeg har været i bad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2017

AnoMom

Kay skriver:

Jeg har fået et rødt tørt udslet på min hage... det flager og er rugt... det klør ikke... 

Min læge vil gerne at vi ser tide  an... da hun mener det kan skyldes stress/presset vi har haft de sidste 2 år i vores familie... 

Jeg har prøvet diverse cremer fra vores skabegen og skuffer, også kokos olie... og smør det flere gange om dagen... 

Hvis jeg skal skjule det skal der et virkelig tykt lag makeup på hvilket vil så virkelig dumt ud da jeg normalt ikke går med meget makeup 

Har i noget vidunder middel? Jeg står og skal ud og rejse til filipinerne med 30-40 graders varme og holde rund fødselsdag og ville virkelig ønske at jeg ikke skal se sådan ud på alle vores ferie billeder 

På billedet er det lysere end ellers da det altid er lysere lige efter jeg har været i bad 

Det ligner fuldstændig det jeg havde på knæet på et tidspunkt. Det var en form for allergi/udslæt. Kom til en hudlæge der gav mig en speciel salve og 2 dage efter var det væk

Anmeld Citér

30. marts 2017

Kay

AnoMom skriver:

Det ligner fuldstændig det jeg havde på knæet på et tidspunkt. Det var en form for allergi/udslæt. Kom til en hudlæge der gav mig en speciel salve og 2 dage efter var det væk

Det kan man vel bare ikke uden henvisning? 

Anmeld Citér

30. marts 2017

AnoMom

Kay skriver:

Det kan man vel bare ikke uden henvisning? 

Nej desværre, ikk med mindre man vil betale selv

Anmeld Citér

30. marts 2017

Tin

Profilbillede for Tin
Kay skriver:

Prøv med mildison. Det købes i håndkøb og er en meget  mild binyrebarkhormon creme. Det plejer at kunne fjerne mild eksem.

Anmeld Citér

30. marts 2017

Fremad

Det ligner meget det min datter døjer med..

Her hjap det at smørre med en crem for svamp, hun bruger det stadig når det er værst ellers en fed creme 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Kay

sscm skriver:

Det ligner meget det min datter døjer med..

Her hjap det at smørre med en crem for svamp, hun bruger det stadig når det er værst ellers en fed creme 

En bestemt creme du kan anbefale? 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Kay

Tin skriver:

Prøv med mildison. Det købes i håndkøb og er en meget  mild binyrebarkhormon creme. Det plejer at kunne fjerne mild eksem.

Tak

Anmeld Citér

30. marts 2017

Fremad

Kay skriver:

En bestemt creme du kan anbefale? 

Er pt ikke hjemme men kigger lige når jeg kommer hjem for hukommelsen og så de navne der er ikke tip top 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Kay

sscm skriver:

Er pt ikke hjemme men kigger lige når jeg kommer hjem for hukommelsen og så de navne der er ikke tip top 

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.