Føgler jeg endnu egang svigter timon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2008

birgit_hansen

Jeg har endnu engang været syg og hvem bliver endnu engang ssendt væk det gør timon hvad går der galt jeg følger ikke jeg kan magte ham og føgler aligevel at jeg svigter ham vær gang jeg sender ham væk han er min lille dreng han burdte være hjemme ved mor godt nok er han ved farmor og farfar og han har det godt men ville heller have ham her hjemme men lige nu går jeg og er svimmel også selv om jeg sidder ned.. syntes ikke jeg er en god mor for ham lige nu

birgit som syntes hun svigter timon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

H+S Skjolgborg.

Det syntes jeg du er søde.For i af havde ham hjemme når du har det så skid og går alt det der igellem så er det bedre han er hos dem og det er da bare super de er så søde og hjælp så længe farmor og farfar bare husker du er hans mor og det gælder også andre der gør sådan nået for en.Du hved jo alt det jeg har været igellem og jeg havde da samme tanker men efter meget samtale osv så kan jeg da se meget positiv i det der sket her - benjamin han skulle havde været hos sin søster og hende farmor men det holdr mange og mig med i og victorias farmor ville også gerne havde haft ham så de ikke var bleve splitte...
Men jeg syntes du er en god mor hva vi har skrev på msn osv...
op med humør søde..
knus og kram fra din veninde henriette

Anmeld

9. april 2008

Mathilde

Hej Birgit

Jeg synes nettop, at du er en god mor fordi du søger hjælp. Du er jo ikke herre over sygdom.... Det ville, efter min mening være et større svigt, hvis du ikke søgte hjælp - beholdte ham hjemme og så ikke være i stand til at leve op til hans eller dine forventninger som mor.
Det må du ikke slå dig selv i hovedet med, men jeg kan sagtens forst dig!!!

God bedring

(H)Mathilde

Anmeld

9. april 2008

H+S Skjolgborg.

sket lige nogle fej men håber du kan læse det..
tænker på dig mini en gang om dagen her..
knusss

Anmeld

9. april 2008

Honningblomst

Hvis du føler sådan, så synes jeg da du skal holde ham hjemme. Det er jo den eneste måde hvorpå du kan ændre den følelse du går med....hjælper jo ikke at jeg skriver jeg synes du er en dårlig/god mor...når du føler som du gør.
Knus Eva...som var syg i går og havde min søn hjemme....så hyggede vi bare stille og roligt og det er jeg sikker på at han også nød.

Anmeld

9. april 2008

birgit_hansen

tror ikke han har meget glæde af at være hjemme jeg sover det meste af dagen ryger ind og ud af sygehuset hele tiden og vær gang sender vi timon væk aldrig han to store brødre ved snart ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

9. april 2008

Pia

Du gør da hvad der er bedst for ham.
Han får da ikke noget ud af og være hjemme når du går og er så dårlig.
Og han har det jo super hvor han er.. Der får han den opmærksomhed han har brug for.
Han kan jo også sgatnes mærke på dig at du ikke er på toppen..
Men den der lille djævel der sidder på skulderen og griner er desværre bare ikke til og komme af med.
Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at du gør det rigtige.. Og jeg ville til en værd tid gøre det samme..
For ikke så længe siden havde både manden og jeg roskilde syge.. vi skyndte os og sende lærke afsted. For det første i håb om at hun ikke fik det ( men det gjorde hun) for det andet fordi hun ikke skal se mor og far så syge.. +o(
God bedring søde.. Tror på at du gør det rigtige.

Kh PIa.

Anmeld

9. april 2008

Mathilde

Det lyder som en rigtig svær situation. Jeg har ikke selv børn endnu, så jeg kan selvfølgelig ikke sætte mig helt ind i, hvor hårdt det er...
Jeg ville ønske, at jeg lige sad med en løsning på dit problem....
Men jeg er sikker på, at du gør dit bedste og at du finder den rette løsning inde i dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.