scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

LISBETH:-)

Er blevet insimineret og har haft 3 SA'er tidligere derfor bliver jeg tilbudt flere scanninger i denne graviditet.
Og den første var så i dag. Har bare været så nervøs men der var et fint lille hjerte der bare bankede der ud af. Puha hvilken lettelse. Lige inden scannningen skulle slutte sage gyn. "Hov vent lige lidt, der er da vist en til" og ja sørme om der ikke var 2 små hjerter der bare slog livligt derud af.

Så vi skal altså have tvillinger, det er helt vildt og har stadig ikke rigtig fattet det.
Har fortalt det til den nærmeste familie som alle blev meget glade.

Nu er jeg lidt mere rolig, men også stadig meget bange for at der skal ske noget. Skal scannes igen d. 19/10 glæder mig allerede helt vildt til at se om der så stadig er 2 små mirakler til den tid.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Mormilla

Stort tillykke med de to små spire i din mave

Anmeld

7. oktober 2009

RumlesMor

Hvor spændende....stort tillykke

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ihh hvor spændende   Tillykke med dobbelt op på gryn i din mave

Anmeld

8. oktober 2009

linemus

Ej, hvor vildt, Lisbeth. Hvordan tog du nyheden? Var der chance for det i forvejen, så du var forberedt, eller var det et totalt chok?

Kæmpe stort tillykke!

- Line 

Anmeld

8. oktober 2009

missKat

Ajjjj hvor er det dog fantastisk!!!!!

et kæmpe stort tillykke med de 2 små mirakler

Anmeld

8. oktober 2009

dorthemus

Det er sgu fantastisk Lisbeth...stort tillykke

Knus
Dorthe

Anmeld

9. oktober 2009

Ej, hvor vildt, Lisbeth. Hvordan tog du nyheden? Var der chance for det i forvejen, så du var forberedt, eller var det et totalt chok?

Kæmpe stort tillykke!

- Line 

Jeg har været i homonbehandling og er blevet insimineret. Der var 3 æg så chancen for tvillinger var selvfølgelig tilstede og risikoen for trillinger var der også. Men jeg har haft mere end almindelig svært ved at blive gravid derfor har jeg hele tiden tænkt at der kun ville være en. Så det var en meget stor overraskelse men ikke noget chock. Jeg tror faktisk at jeg meste tænkte da hun sage der var 2, at nu skulle hun bare ikke sige der var 3. Så ville jeg blive ulykkelig.

Min mands største ønske har altid været at få tvillinger, så han er bare så glad og smiler over hele hovedet hele tiden. Det er dejligt!!!

Tak for alle lykønskningerne, det er stadig lidt uvirkeligt at det faktisk er mig, og ikke en anden der skal have tvillinger.

Anmeld

19. oktober 2009

Så har jeg været til scanning igen idag. Og alt er bare i skønneste orden og de vokser begge bare derud af.

Nu er det ved at sive ind, at der faktisk nok kommer hele 2 stk mirakler ud til os. Er meget glad og synes det er helt fantastisk, Men er da også begyndt at tænke meget over hvordan vi lige skal gøre en masse ting, og hvordan vi lige skal være i vores hus osv. men det er da bare bagateller for det skal vi nok få løst alt sammen.

Lisbeth der allerede glæder sig til næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.