Hcg fordoblet og bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. marts 2017

Tullen

Jeg er simpelthen så forvirret: Jeg fik taget min hcg blodprøve i fredags (d. 24/3) og jeg havde egentlig ikke regnet med noget, da jeg havde haft mens smerter i en lille uge. Sygeplejersken ringede og sagde at mit hcg var på 21 og at det formentlig var en bio. Jeg blødte lidt i går aftes og fik taget en nu blodprøve i morges og tænkte at mit hcg var faldet. Det er fordoblet på to dage, men til gengæld bløder jeg mere nu. Jeg skal have taget en blodprøve om to dage igen. Er der nogle der har erfaring med hcg der stiger og at man samtidig bløder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

lykkekevin

Hvor langt ville du være hen

Anmeld Citér

26. marts 2017

Tullen

Jeg ville være 4+3 

Anmeld Citér

26. marts 2017

lykkekevin

Tullen skriver:

Jeg ville være 4+3 

Vil sige det at du bløder kan jo være noget skidt men.nogen bløder hele vejen igennem...

Min mor blødt alle 9 mdr med mig i sin tid.

Jeg brugt enlig den hcg tal de bruger på sundhed.dk var lige ind og kigge der siger den ens tal i uge 4 skal ligge mellem. 40~1000 

Men den bedste måde at finde ud af om det holder er jo blodprøver og ellers en scanninger

Anmeld Citér

26. marts 2017

Tullen

lykkekevin skriver:

Vil sige det at du bløder kan jo være noget skidt men.nogen bløder hele vejen igennem...

Min mor blødt alle 9 mdr med mig i sin tid.

Jeg brugt enlig den hcg tal de bruger på sundhed.dk var lige ind og kigge der siger den ens tal i uge 4 skal ligge mellem. 40~1000 

Men den bedste måde at finde ud af om det holder er jo blodprøver og ellers en scanninger

Ja desværre.. Og hold op hvor kan man gå og tænke mange tanker i de to dage man (igen) venter på at blodprøven skal tages  

Men dejligt at du lige kunne komme med en positiv historie, selvom jeg desværre tror at løbet er kørt nu da jeg bløder - men men men, der er altid håb indtil blodprøve svaret kommer og det er som sagt godt med de gode historier, mens man venter til tirsdag. 

Jeg har også søgt nettet tyndt for hcg diagrammer og der er jeg stadig med i den lave ende (men dog stadig med), da mit tal var fordoblet fra i fredags hvor det var på 21... Åhr jeg håber stadig 

Anmeld Citér

26. marts 2017

lykkekevin

Tullen skriver:

Ja desværre.. Og hold op hvor kan man gå og tænke mange tanker i de to dage man (igen) venter på at blodprøven skal tages  

Men dejligt at du lige kunne komme med en positiv historie, selvom jeg desværre tror at løbet er kørt nu da jeg bløder - men men men, der er altid håb indtil blodprøve svaret kommer og det er som sagt godt med de gode historier, mens man venter til tirsdag. 

Jeg har også søgt nettet tyndt for hcg diagrammer og der er jeg stadig med i den lave ende (men dog stadig med), da mit tal var fordoblet fra i fredags hvor det var på 21... Åhr jeg håber stadig 

Krydser fingre for den bliver ind i maven og på gode prøver på tirsdag

Anmeld Citér

26. marts 2017

Tullen

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.