Min er fra slut-maj.
Hen over sommeren brugte han kun bomuldsbodyer, bukser og strømper. Han fik først overtøj på for første gang en gang i september. Vi havde en masse små bomuldshuer, da vi havde læst, at det skulle de have på, men vi brugte dem ærligt talt ikke. Det var simpelthen for varmt.
På de varmeste dage i sommeren havde han kortærmet body på eller en "sommer" natdragt (dragt med korte ærmer og ben). Han sov også nogle gange i en kortærmet body og tæppe i stedet for dyne, hvis det var meget varmt om natten.
Generelt har jeg været virkelig glad for at have et termometer i vores ur i soveværelset. Det var rart at have en idé om, hvor varmt det var der, hvor han skulle sove.
Hvis sommeren bliver varm, så søg ud! Vi tilbragte rigtigt meget tid i skyggen under træerne i vores gård. Det var også dejligt tæt på hjemme :-)
Drop Voksi. Vi blev anbefalet at bruge lift i stedet for voksipose, og det var nok meget godt. Jeg elsker vores Voksi, og den har været genial her i vinter, men den havde været for varm (også med sommerdyne) i højsommeren.
Tillykke og held og lykke med det kommende sommerbarn :-)
Anmeld
Citér