Tøj til nyfødt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.362 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i vildrede. ��

Jeg har to børn fra henholdsvis december og januar, og nu skal jeg så have et sommer barn (juni)

hvilket tøj skal man bruge til et sommerbarn?

jeg har kun prøvet at barnet skulle pakkes godt ind��

Nogle med erfaringer/råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2017

Goggelogge

Anonym skriver:

Jeg har to børn fra henholdsvis december og januar, og nu skal jeg så have et sommer barn (juni)

Min datter er fra august 13, og hun havde bodyer og leggings.. natdragter eller næsten ingenting på, men så en ble eller tæppe hen over sig, det var en varm sommer.. denne gang venter vi til juli og tænker det bliver noget af det samme.. men bodyer og gerne dem med knapper foran er et hit synes jeg, både med lange og korte ærmer

Anmeld Citér

25. marts 2017

MiniMe2005

Min er fra slut-maj.

Hen over sommeren brugte han kun bomuldsbodyer, bukser og strømper. Han fik først overtøj på for første gang en gang i september. Vi havde en masse små bomuldshuer, da vi havde læst, at det skulle de have på, men vi brugte dem ærligt talt ikke. Det var simpelthen for varmt.

På de varmeste dage i sommeren havde han kortærmet body på eller en "sommer" natdragt (dragt med korte ærmer og ben). Han sov også nogle gange i en kortærmet body og tæppe i stedet for dyne, hvis det var meget varmt om natten.

Generelt har jeg været virkelig glad for at have et termometer i vores ur i soveværelset. Det var rart at have en idé om, hvor varmt det var der, hvor han skulle sove.

Hvis sommeren bliver varm, så søg ud! Vi tilbragte rigtigt meget tid i skyggen under træerne i vores gård. Det var også dejligt tæt på hjemme :-)

Drop Voksi. Vi blev anbefalet at bruge lift i stedet for voksipose, og det var nok meget godt. Jeg elsker vores Voksi, og den har været genial her i vinter, men den havde været for varm (også med sommerdyne) i højsommeren.

Tillykke og held og lykke med det kommende sommerbarn :-)

Anmeld Citér

25. marts 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar :-)

smart med at søge ud, hvis det er meget varmt. For ja det bliver ofte meget varmt indenfor. Vi har heldigvis termometer i uret, så vi kan holde øje med temp på værelset.

:-)

Anmeld Citér

25. marts 2017

Dorthe1986

Jeg fik en datter d. 24. Juli sidste år, og hun var en varm baby, men hun havde ofte langærmede bomuldsbodyer og leggings på. Ingen undertøj. Men brugte langærmede da jeg synes hun blev kold på armene - der er jo ikke så meget spræl i de kære små, når de er helt nyfødte  

Anmeld Citér

27. marts 2017

LenaChristina

Jeg fødte lige inden den varmeste periode i juli måned og Katrine brugte derfor kun kortærmede bodyer det første lange stykke tid. Hun er en meget varm pige 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Body og skygge

Anmeld Citér

28. marts 2017

HPH

Anonym skriver:

Min datter er fra juni 14 hvor det car en rigtig varm sommer.

ud over natdragter var hun næsten kun i sommerdragter eller kun ble. Og strømper.

de første 3 uger var hun vist bare i alm tøj indtil varmen ramte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.